لاستیک کومهو محصول کشور کره جنوبی است و در سال 1960 فعالیت خود را آغاز نموده است. شرکت کومهو به عنوان یکی از برندهای مطرح در حوزۀ تولید انواع لاستیک فعالیت می کند.

این مجموعه متناسب با مدل های مختلف خودرو توانسته است موفق به تولید لاستیک سواری ، لاستیک کشاورزی ، لاستیک ماشین آلات سنگین و غیره گردند. امروزه بسیار از فروش  لاستیک کومهو  استقبال می شود چون این برند طرفداران زیادی در سطح کشور دارد و محصولات با کیفیتی را تولید و روانۀ بازار می نماید.

فروشگاه چرخ و یدک با افتخار توانسته فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را در حوزۀ فروش انواع لاستیک سواری و غیره آغاز نماید. چندین سال است که توانسته با عرضۀ برندهای معتبر و با کیفیت، جایگاه مناسبی در میان رقبای تجاری خود داشته باشد. فروش لاستیک کومهو را می توان در لیست محصولات این فروشگاه مشاهده نمود.

فروش لاستیک کومهو و ویژگی های آن

هنگام خرید لاستیک کومهو، بررسی مشخصات فنی مندرج بر روی تایر ضرورت دارد. ابعاد پهنای تایر، سایز فاق تایر، قطر رینگ، تاریخ تولید، کشور سازنده، نوع تکنولوژی ساخت تایر، نوع تایر از نظر رادیال، حداکثر توان تحمل تایر در برابر فشار، باد مجاز و حداکثر سرعت مجاز و ... برخی از مشخصات فنی هستند که بر روی لاستیک کومهو حکاکی شده است. بنابراین متناسب با مدل خودرو، می توانید بهترین لاستیک را تهیه نمائید.

متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف، انتخاب نوع لاستیک تأثیر مستقیم بر طول عمر تایر و همچنین کنترل پذیری فرمان خودرو خواهد داشت. هم اکنون شاهد  فروش لاستیک زمستانی کومهو، لاستیک تابستانی کومهو و لاستیک چهار فصل کومهو با قیمت متفاوت می باشیم.

جهت سفارش اینترنتی لاستیک سواری کومهو می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نموده و پس از بررسی دقیق مشخصات فنی محصولات، تایر مورد نیاز خود را سفارش دهید.

 

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 489
نمایش همه
علاقه مندی ها ()