لاستیک هانکوک نیز از دیگر برندهای کرۀ جنوبی محسوب می شود. کمپانی هانکوک فعالیت خود را در 1941 تأسیس نمود. دفتر مرکزی هانکوک در شهر سئول قرار دارد و توانسته اند طی سال ها فعالیت مداوم، انواع لاستیک هانکوک سواری، شاسی بلند و غیره را تولید و به بازار مصرف داخلی و بین المللی عرضه نمایند. هم اکنون شاهد فروش انواع لاستیک هانکوک در بازار داخل می باشیم. تولید لاستیک هانکوک بر اساس استاندارد کنترل کیفی جهانی صورت گرفته است و سازگاری لازم جهت استفاده در خودروهای رده بالا را دارند.

اگر از آن دسته افرادی هستید که طرفدار استفاده از لاستیک های هانکوک می باشید، می توانید با فروشگاه چرخ و یدک تماس حاصل فرمائید. سپس به واسطۀ کارشناسان فروش این مجموعه، مدل لاستیک هانکوک مورد نظر خود را استعلام نمائید.

فروش لاستیک هانکوک سواری

امروزه فروش لاستیک هانکوک سواری و شاسی بلند متقاضیان زیادی دارد چون تنوع مدل های این ردۀ تایر بسیار زیاد می باشد. متناسب با مدل های مختلف خودرو توانسته اند انواع لاستیک با کیفیت را تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند. هنگام تهیۀ لاستیک هانکوک متناسب با مدل خودرو، توجه به مشخصات فنی حک شده بر روی تایر از اهمیت بالایی برخوردار است چون نشان دهندۀ توان تحمل تایر در برابر وزن خودرو، حداکثر باد مجاز، حداکثر سرعت مجاز، تاریخ تولید، تعیین نوع ساختار رادیال تایر و ... می باشد. عدم توجه به علائم و حروف نوشته شده بر روی لاستیک هانکوک و دیگر برندها می تواند تأثیرات منفی در عملکرد اتومبیل داشته باشد. همچنین طرح گل و ارتفاع آج تایر ارتباط مستقیم با سرعت ترمزگیری تایر در سطح خشک و خیس خواهد داشت.

جهت  خرید لاستیک هانکوک و أخذ مشاورۀ تخصصی در حوزۀ انتخاب مناسب ترین لاستیک سواری و غیره می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 499
نمایش همه
علاقه مندی ها ()