لاستیک به عنوان یکی از اجزای اصلی تشکیل دهندۀ خودرو محسوب می شود. بر خلاف تصور بعضی از افراد که خرید لاستیک را ساده می انگارند ولی این چنین نیست و دارای یک سری نکات مهم و ظریف می باشد. عدم توجه به این نکات می تواند عواقب زیان باری به دنبال داشته باشد. اگر از آن دسته افرادی هستید که قصد  خرید لاستیک برای اتومبیل خود را دارید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید چون قرار است به برخی از نکات مهم و ویژگی های یک لاستیک مناسب بپردازیم.

فروشگاه چرخ و یدک خوشبختانه از جمله مجموعه هایی است که دارای سابقۀ طولانی مدت در حوزۀ تأمین و فروش انواع لاستیک ایرانی و وارداتی فعالیت دارد. با بهره گیری از پرسنل مجرب، همواره آمادۀ راهنمایی و مشاورۀ تخصصی به مشتریان گرامی در زمینۀ انتخاب و خرید مناسب ترین لاستیک سواری و غیر سواری می باشند.

موارد مهم خرید لاستیک

جهت خرید لاستیک سواری توصیه می کنیم، وزن خودرو و مشخصات فنی اتومبیل خود را مد نظر داشته باشید. علاوه بر آنکه شرایط آب و هوایی که قرار است اتومبیل در آنجا مورد استفاده قرار گیرد نیز در جایگاه خود حائز اهمیت است. از این رو می توانید نسبت به خرید لاستیک تابستانی، لاستیک زمستانی و یا لاستیک چهار فصل اقدام نمائید.

در خصوص خرید لاستیک اسپرت نیز باید از تایرهای با کیفیت که مقاومت بالایی داشته و متناسب با پیست مسابقه طراحی شده اند، استفاده نمود. پیش از خرید لاستیک بررسی دقیق مشخصات فنی مندرج بر روی تایر نقش بسزایی در انتخاب تایر خواهد داشت چون پارامترهای مهمی چون حداکثر تحمل بار، حداکثر فشار و باد مجاز، حداکثر سرعت مجاز و ... را برای شما مشخص می کند.

فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مدتی است که فعالیت خود را حوزۀ فروش اینترنتی انواع لاستیک سواری مانند فروش لاستیک هانکوک و غیره با برندهای های مختلف آغاز نموده است و آمادۀ پاسخگویی به سفارشات مشتریان می باشند.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 520
نمایش همه
علاقه مندی ها ()