لاستیک بارز بدون شک به عنوان یکی از برندهای معتبر ایرانی محسوب می شود. کمپانی سازندۀ لاستیک بارز طی سال ها فعالیت و پشتکار فراوان توانسته موفق به تولید انواع لاستیک متناسب با مدل های مختلف خودرو در سطح جهانی گردد. این مجموعه با أخذ گواهینامه کنترل کیفیت خط تولید انواع لاستیک بارز را روشن نگه داشته است. فروش لاستیک بارز به عنوان یکی از برندهای شناخته شده در سطح کشور، مورد استقبال مشتریان قرار گرفته می شود.

فروشگاه چرخ و یدک با توجه به اینکه لاستیک بارز به عنوان برندهای معروف و با کیفیت ایرانی محسوب می شود، در لیست لاستیک های ایرانی، امکان خرید لاستیک بارز را با قیمت ارزان، کیفیت عالی و همراه با گارانتی شرکت فراهم نموده است.

فروش لاستیک بارز سواری و مشخصات فنی

فروش لاستیک بارز سواری همچون دیگر برندها و مدل های تایر بر اساس مشخصات فنی تایر صورت می گیرد. لاستیک از اجزای اصلی خودرو به شمار می رود و متناسب با مدل های مختلف اتومبیل سواری، شاسی بلند، باری، سنگین، اتوبوس، کشاورزی و غیره در مدل های مختلف تولید می شوند. به طور کلی بر روی تایر، مشخصات فنی محصول چاپ می شود و خریدار با ملاحظۀ مشخصات فنی و ویژگی های ظاهری تایر انتخاب و خرید لاستیک بارز سواری را انجام می دهد.

در اصل موارد مهمی چون سایز تایر، حداکثر توان تحمل بار، ابعاد قطر تایر بر حسب اینچ، شاخص رادیال، شاخص سرعت، توان تحمل دمای بالا و ... بر روی تایر درج می شوند. بدین ترتیب خریدار بر پایۀ مشخصات فنی اتومبیل و بررسی دقیق مشخصات فنی تایر، می تواند مناسب ترین لاستیک بارز سواری را تهیه کند.

برای خرید لاستیک رودستون و لاستیک بارز می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک اقدام نمائید.

 

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 541
نمایش همه
علاقه مندی ها ()