لاستیک نکسن از جمله برندهای نام آشنا در صنعت لاستیک محسوب می شود. کمپانی نکسن در سال 1942 فعالیت خود را در کشور کرۀ جنوبی در حوزۀ تولید لاستیک های سواری و غیر سواری آغاز نمود و به عنوان یکی از رقبای تجاری سر سخت کمپانی های لاستیک سازی هانکوک و کومهو به شمار می رود. به دلیل تنوع و کیفیت بالایی که محصولات شرکت نکسن دارد، امروزه خیلی از افراد خواستار خرید لاستیک نکسن می باشند. تایر به عنوان اجزای اصلی تشکیل دهندۀ خودرو محسوب می شود و به صورت دوره ای باید نسبت به تعویض تایر اتومبیل اقدام نمود.

فروشگاه چرخ و یدک با سرمایه گذاری و بررسی نیاز بازار نسبت به عرضۀ لاستیک، توانسته است فعالیت کار خود را در حوزۀ فروش لاستیک خودرو در برندهای معتبر ایرانی و خارجی آغاز نماید. فروش انواع لاستیک نکسن نیز در لیست محصولات این مجموعه قرار دارد.

فروش لاستیک نکسن سواری

فروش لاستیک نکسن سواری طرفداران زیادی دارد چون فروش عمدۀ لاستیک های کمپانی سازندۀ تایر را تشکیل می دهد. همانطور که می دانید عمر مفید لاستیک حدود 4 الی 6 سال پس از تاریخ تولید تایر می باشد، حتی اگر نو و کارکرده باشد. از این رو با گذشت زمان و استفاده از تایر، بر اثر اصطکاک با سطح زمین به مرور زمان ساییده شده و از بین می رود و احتمال پنچر شدن لاستیک افزایش پیدا می کند. از این رو پیش از وقوع هر حادثه ای، خرید لاستیک نکسن و یا هر برند دیگر برای خودرو ضرورت دارد. عدم توجه به این موضوع مهم، می تواند عواقب ناخوشایندی برای شما به دنبال داشته باشد.

جهت مشاهدۀ لیست قیمت خرید لاستیک کومهو و لاستیک نکسن می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نموده و سپس به صورت آنلاین لاستیک سواری نکسن مورد نظر خود را سفارش دهید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 711
نمایش همه
علاقه مندی ها ()