لاستیک یزد تایر از جمله برندهای معتبر ایرانی است که از کیفیت بالایی برخوردار است. کمپانی یزد تایر طی سال ها فعالیت و کسب تجربیات فراوان توانسته با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و استفاده از ماشین آلات مدرن بتواند موفق به تولید و عرضۀ انواع لاستیک یزد تایر در مدل های سواری، شاسی بلند، باری، سنگین، کشاورزی و غیره گردد. از این رو در میان برندهای ایرانی، حرف اول را می زند و فروش لاستیک یزد تایر را در مدل های مختلف می توان مشاهده نمود.  

فروشگاه چرخ و یدک یکی از فروشندگان معتبر در حوزۀ فروش تایر با برندهای ایرانی و خارجی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه در لیست محصولات لاستیک های ایرانی، انواع لاستیک یزد تایر سواری و شاسی بلند را در مدل های متفاوتی همراه با گارانتی شرکت عرضه می کند و می توانید سفارش دهید.

مشخصات فنی لاستیک یزد تایر

مشخصات فنی لاستیک یزد تایر همچون دیگر برندها بر روی آن درج می شود. از این رو رانندگان می توانند متناسب با خودرویی که در اختیار دارند، مناسب ترین تایر را تهیه نمایند. سایز لاستیک، ابعاد فاق، سایز رینگ، حداکثر سرعت مجاز، حداکثر توان تحمل بار، نوع ساختار تایر از نظر رادیال، تاریخ تولید، نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ لاستیک، نوع تایر از نظر شرایط آب و هوایی و ... از جمله مشخصات فنی مندرج بر روی انواع لاستیک یزد تایر محسوب می شوند. بدین ترتیب متناسب با مدل خودرو، امکان خرید لاستیک سواری یزد تایر مناسب برای شما وجود دارد. قیمت لاستیک یزد تایر بر اساس مشخصات فنی لاستیک تعیین می گردد.

جهت خرید لاستیک نکسن و لاستیک یزد تایر و همچنین مشاهدۀ مشخصات فنی این برند می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

 

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 587
نمایش همه
علاقه مندی ها ()