لاستیک ها از وسایل ضروری هستند که برای خودرو استفاده شده و به همین جهت باید در انتخاب آن بسیار توجه داشته باشیم و لاستیک های مناسب را برای خودرو تهیه نماییم.فروش لاستیک ها در برندهای مختلف داخلی و خارجی انجام می‌گیرد و به همین جهت باید حتماً لاستیک ها را در برند های شناخته شده و معتبر انجام دهید.فروشگاه چرخ یدک  فروش لاستیک  ارزان قیمت را در برند های معتبر دنیا به شما ارائه می دهد.

فروش لاستیک با کیفیت و مقاوم

در هنگام انتخاب لاستیک ها به سمت برند های ناشناخته نروید و خرید خود را از برندهای مطرح انجام دهید زیرا کیفیت این لاستیک ها ثابت شده و ریسک کاهش پیدا خواهد کرد.برندهای داخلی و خارجی بسیار زیادی وجود دارد که شناخته شده در میان مصرف کنندگان می باشد ، برند های مانند بارز ،کویر تایر، ایران تایر، کومهو، میشلن، رودستون، پیرلی و غیره از انواع برندهای معتبر می باشند. فروش لاستیک در تمامی برند های معتبر در مرکز چرخ و یدک به صورت مستقیم ارائه می گردد.

در زمان خرید لاستیک کومهو به تاریخ تولید دقت داشته باشید، تاریخ تولید شامل ۴ رقم بر روی جداره ی لاستیک می باشد که دو رقم اول از سمت چپ هفته ی تولید و دو رقم بعدی سال تولید می باشد بنابراین با توجه به این چهار رقم تاریخ تولید را می توانید بررسی کنید.تاریخ تولید از آن جایی اهمیت دارد که برخی از فروشندگان لاستیک های چند ساله را به فروش می رساند و برای اینکه به دام این کلاهبرداران نیفتید، می توانید تاریخ تولید را به دست آورده و سپس خرید خود را مطمئن انجام دهید. فروشگاه چرخ و یدک فروش لاستیکهای با کیفیت و مقاوم را در برند های شناخته شده انجام داده و با خدمات دهی آنلاین و فوری رضایت مشتریانش را به دست آورده است.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 846
نمایش همه
علاقه مندی ها ()