لاستیک دانلوپ به عنوان یکی از برندهای ژاپنی به شمار می رود و به دلیل داشتن کیفیت بالای محصولاتی که کمپانی دانلوپ دارد، خیلی از افراد علاقه مند به خرید لاستیک دانلوپ با قیمت مناسب می باشند. اگر قصد خرید تایر برای اتومبیل خود را دارید، پیشنهاد می کنیم، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با نکات مهم خرید لاستیک دانلوپ آشنا شوید.

فروشگاه چرخ و یدک به صورت تخصصی در حوزۀ فروش تایر در تهران فعالیت خود را راه اندازی نموده است. بر حسب نیاز مصرف کنندگان توانسته است انواع لاستیک با برندهای معتبر ایرانی و خارجی را تهیه و در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهد. بدین ترتیب افرادی که خواستار خرید لاستیک دانلوپ هستند، می توانند با دفتر فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایند.

مشخصات فنی لاستیک های دانلوپ

هم اکنون شاهد فروش انواع لاستیک دانلوپ با مشخصات فنی متفاوت در سطح بازار می باشیم. هر زمان که قصد خرید تایر برای اتومبیل خود را داشتید، پیش از خرید لاستیک دانلوپ، پیشنهاد می کنیم، مشخصات فنی تایر از جمله تاریخ تولید، نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ لاستیک، ابعاد تایر، فاق و قطر رینگ، بررسی تکنولوژی رادیال تایر، نوع پترن تایر، مدت زمان گارانتی تایر توسط مجموعۀ عرضه کننده، مشخصات مرتبط با حداکثر توان تایر نسبت به دمای بالا، حداکثر تحمل وزن، حداکثر باد مجاز، حداکثر سرعت مجاز و ... را مد نظر داشته باشید.

به یاد داشته باشید خرید لاستیک رودستون و دانلوپ را از فروشگاه های معتبر عرضۀ تایر انجام دهید و نسبت به اصل بودن تایر اطمینان حاصل فرمائید. همواره قیمت را فدای کیفیت ننمائید چون علاوه بر خسارت مالی می تواند خسارت جانی به همراه داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک چندین سال است که فعالیت خود را در عرصۀ تهیه و توزیع لاستیک های خارجی چون لاستیک دانلوپ، کومهو، پیرلی و غیره در تهران و شهرستان ها ادامه می دهد.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 525
نمایش همه
علاقه مندی ها ()