لاستیک از جمله اجزای مهم خودرو به شمار می رود. در حال حاضر در سطح کشور انواع لاستیک با برندهای خارجی در کنار برندهای ایرانی تهیه و توزیع می شوند. با توجه به شرایط آب و هوایی حاکم در منطقه و سطوح جاده های پر دست انداز، کارکرد لاستیک نقش بسزایی در حفظ سلامتی افراد خواهد داشت. لاستیک های فابریک خودرو دارای مدت اعتبار مشخصی می باشند و مالک اتومبیل بر مبنای کارکرد خودرو پس از 4، 5 سال باید تایر خودرو را تعویض نمایند. در اصل طول عمر مفید لاستیک مدت زمان مشخصی دارد، حتی نو و مورد استفاده قرار گرفته نشده باشند.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک از جمله مجموعه هایی است که به صورت کاملاً حرفه ای در زمینۀ تأمین و فروش لاستیک سواری با برندهای ایرانی و خارجی فعالیت می کند. همواره آمادۀ ارائه بهترین محصولات به مشتریان می باشند.

فروش انواع لاستیک

امروزه سازندگان لاستیک توانسته اند متناسب با مدل های مختلف تایر، محصولات متنوعی را تولید و روانۀ بازار نمایند. در حال حاضر فروش لاستیک بر اساس مشخصات فنی صورت می گیرد و مالکین خودرو متناسب با مشخصات فنی موتور اتومبیل و همچنین شرایط آب و هوایی می توانند مناسب ترین تایر را انتخاب نمایند. هنگام خرید لاستیک، بر اساس مدل اتومبیل، تایر با مشخصات فنی مناسب را انتخاب نموده و خریداری کنید. لاستیک به عنوان یکی از اجزای اصلی خودرو است که سیستم انتقال قدرت را انجام می دهد و نقش اساسی در کنترل خودرو خواهد داشت. ابعاد تایر، طرح گل و ارتفاع آج تایر، تاریخ تولید، نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ لاستیک، نوع ساختار و ... برخی از موارد مهم هستند که هنگام خرید لاستیک باید مد نظر قرار گرفته شوند.

جهت سفارش اینترنتی انواع لاستیک ایرانی و خارجی مانند خرید لاستیک هانکوک می توانید به فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک مراجعه نموده و پس از بررسی دقیق مشخصات فنی محصولات، تایر متناسب با مدل خودرو را با قیمت ارزان و گارانتی دار تهیه نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 504
نمایش همه
علاقه مندی ها ()