لاستیک کومهو محصول کشور کره جنوبی است و از جمله برندهای مطرح در سطح جهان به شمار می رود. در ایران نیز خیلی از افراد طرفدار خرید لاستیک کومهو برای اتومبیل سواری، شاسی بلند، باری و غیره می باشند. ساختار لاستیک کومهو از مواد اولیۀ درجه یک می باشد، که موجب استحکام بالای این محصول شده است. تایر مهمترین اجزای اتومبیل را تشکیل می دهد و رانندگان بر مبنای مدل اتومبیل می توانند مناسب ترین لاستیک کومهو را تهیه نمایند.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک با تلاش فراوان توانسته است امکان خرید انواع تایر کومهو را با مشخصات فنی متفاوت تأمین نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

اصول مهم انتخاب و خرید لاستیک کومهو سواری

جهت انتخاب و خرید لاستیک کومهو سواری در نظر گرفتن مشخصات فنی که بر روی تایر درج شده است و همچنین مشخصات فنی اتومبیل حائز اهمیت است. علاوه بر آنکه شرایط آب و هوایی و نوع کاربری اتومبیل ملاک های جهت خرید لاستیک محسوب می شوند.

همانطور که می دانید تایر خودرو ارتباط مستقیم با سطح جاده دارد و استفاده از مواد اولیۀ درجه یک در ساخت تایر موجب افزایش مقاومت لاستیک حین رانندگی می شود. خرید لاستیک کومهو طرفداران زیادی دارد چون از برندهای معتبر به شمار می رود و شرکت سازنده متناسب با مدل های اتومبیل رایج در سطح جهان، تلاش نموده اند به صورت چند لایه ای و از الیاف پلی اتیلن جهت تولید تایرهای با کیفیت کمپانی استفاده نمایند.

قیمت  فروش لاستیک کومهو نسبت به تایرهای تولید چین و ویتنام ممکن است گران تر باشد چون از سطح کیفیت بالایی برخوردار است.

برای خرید انواع لاستیک کومهو کره ای می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک داشته باشید. این مجموعه به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ فروش تایرهای کره ای همچون لاستیک کومهو، لاستیک هانکوک و غیره فعالیت می کنند.

 

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 560
نمایش همه
علاقه مندی ها ()