لاستیک بارز از جمله برندهای معتبر ایرانی است و طرفداران زیادی دارد. کمپانی سازندۀ لاستیک بارز به اقتضای نیاز جامعه توانسته اند انواع تایر با کیفیت را تولید نمایند. همانطور که می دانید در حال حاضر انواع اتومبیل با برند و مشخصات فنی و موتوری مختلف تولید می شوند که دارای تایر متناسب با وزن و قدرت شتاب خودرو می باشند. از این رو کمپانی بارز، اقدام به تولید و فروش انواع  لاستیک بارز در مدل های متفاوت نموده اند. به طور کلی هنگام خرید لاستیک بارز باید توجه ویژه به مشخصات فنی خودرو داشته باشید.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک با بررسی تمام جوانب، کسب و کار خود را در حوزۀ فروش لاستیک با برندهای مختلف همچون لاستیک بارز، لاستیک کویر تایر، لاستیک یزد تایر و غیره نموده است. بدین ترتیب افرادی که تمایل به تعویض تایر و خرید یک جفت و یا تکی لاستیک دارید، می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، مناسب ترین تایر را انتخاب نموده و سفارش دهید.

فروش انواع لاستیک بارز

امروزه شاهد  فروش لاستیک بارز با مشخصات فنی متفاوت از یکدیگر می باشیم. عوامل متعددی تأثیر مستقیم بر روی ماندگاری و یا تعویض تایر اتومبیل خواهد داشت. از این رو افراد متناسب با نیاز می توانند بر اساس مشخصات موتوری و وزن اتومبیل در کنار شرایط آب و هوایی که اتومبیل در منطقه مورد استفاده قرار گرفته می شود، بهترین لاستیک بارز را انتخاب و خریداری نمود.

همانطور که می دانید با گذشت زمان عمر تایر کاهش پیدا می کند و عدم توجه به وضعیت ظاهری تایر می تواند خسارت به همراه داشته باشد و موجب پنچری لاستیک خودرو در سطح جاده شود.

بدین ترتیب توصیه می کنیم، جهت خرید لاستیک بارز از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک اقدام نمائید. به واسطۀ این مجموعه امکان تهیۀ تایر با دوام همراه با گارانتی برای شما مشتریان گرامی فراهم می باشد.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 394
نمایش همه
علاقه مندی ها ()