لاستیک پیرلی از دیگر برندهای خارجی است که از جمله محصولات کشور ایتالیا به شمار می رود. تایر به عنوان یکی از اجزای مهم خودرو است که به طور مستقیم با سطح جاده در ارتباط می باشد. بدین ترتیب به صورت دوره ای نیاز به تعویض تایرهای خودرو خواهید داشت. در واقع شرایط محیطی، اصطکاک تایر با سطح جاده و فرسایش زمانی و افزایش طول عمر استفاده از خودرو از موارد مهمی هستند که نقش بسزایی در زمان تعویض تایر خواهد داشت. فروش لاستیک پیرلی بر اساس مدل های متنوع و رایج اتومبیل در سطح کشور صورت می گیرد.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک به عنوان یکی از مجموعه های با سابقه در عرصۀ فروش تایرهای خارجی همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد. از این رو افرادی که تمایل به خرید لاستیک پیرلی هستند، می توانند از طریق این مجموعه با قیمت مناسب و همراه با گارانتی تایر مورد نیاز خودرو را خریداری کنند.

فروش لاستیک سواری پیرلی

فروش لاستیک سواری پیرلی متناسب با خودروهای سواری رایج در سطح جهان صورت می گیرد. در واقع کمپای پیرلی بر مبنای مشخصات فنی انواع اتومبیل سواری، اقدام به تولید تایر با تکنولوژی روز دنیا نموده اند. با این هدف توانسته اند محصولات تولید شدۀ کمپانی را با کیفیت عالی تولید و در سطح جهانی عرضه نمایند.

امروزه توسط فروشندگان تایر در سطح کشور، امکان خرید لاستیک پیرلی با مشخصات فنی مختلف برای دارندگان اتومبیل فراهم می باشد. متناسب با خودروی سواری، شاسی بلند، اتوبوس، کامیون، خاور، وانت، نیسان، ماشین آلات راهسازی، کشاورزی و غیره امکان خرید لاستیک پیرلی با مشخصات فنی متفاوت فراهم می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ انتخاب و  خرید لاستیک پیرلی با قیمت ارزان و اورجینال می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک به صورت آنلاین و کاملاً تضمین شده خریداری کنید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 450
نمایش همه
علاقه مندی ها ()