لاستیک یزد تایر از دیگر برندهای با کیفیت تولید داخل به شمار می رود. کمپانی لاستیک یزد تایر فعالیت خود را در سال 1365 در شهر یزد آغاز نموده است. این مجموعه طی سال ها فعالیت مداوم توانسته اند بر اساس استانداردهای جهانی و همچنین فناوری پیشرفته، انواع لاستیک سواری، شاسی بلند، باری، اتوبوس، کامیون و غیره را تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. خط تولید  لاستیک یزد تایر با وردشتاین هلند راه اندازی شده است. فروش لاستیک یزد تایر متناسب با مدل های مختلف اتومبیل صورت می گیرد. بدین ترتیب امکان تهیۀ انواع تایر با کیفیت عالی برای مشتریان فراهم می باشد.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در حوزۀ توزیع و پخش تایر با برندهای ایرانی و خارجی فعالیت می کند. این مجموعه به منظور حمایت از تولید داخل، توانسته اند در لیست محصولات برند داخلی، انواع لاستیک یزد تایر را با قیمت ارزان و کیفیت عالی به فروش برسانند.

فروش انواع لاستیک سواری یزد تایر

با توجه به اینکه حجم تردد خودروهای سواری در سطح کشور بسیار است، شرکت های سازندۀ لاستیک یزد تایر اقدام به تولید انواع تایر سواری با مشخصات فنی متفاوت از یکدیگر نموده اند. سایز تایر، طرح گل، سال تولید، کاربری فصل، قطر رینگ، نوع محور قابل استفاده، تعیین نوع ساختار و گارانتی از موارد مهم و کلیدی جهت انتخاب و خرید لاستیک یزد تایر محسوب می شود و افرادی که قصد خرید تکی و یا جفتی تایر دارند، می توانند مناسب ترین لاستیک را بر اساس مدل اتومبیل سواری، شاسی بلند و غیره با قیمت ارزان تهیه نمایند.

جهت سفارش خرید لاستیک نکسن  و یزد تایر می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نموده و پس از بررسی مشخصات فنی محصولات، مناسب ترین مدل را خریداری کنید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 552
نمایش همه
علاقه مندی ها ()