لاستیک نکسن از برندهای با کیفیت کره جنوبی به شمار می رود. کمپانی نکسن در سال 1942 فعالیت خود را در این کشور راه اندازی نمود و توانسته اند متناسب با اتومبیل های سواری، شاسی بلند، کشاورزی، ماشین آلات سنگین راهسازی و صنعتی انواع  لاستیک نکسن با کیفیت تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. از این رو افرادی که قصد خرید لاستیک نکسن دارند، می توانند متناسب با مدل اتومبیل، مناسب ترین تایر را تهیه نمایند.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک تلاش نموده بر حسب نیاز بازار اقدام به عرضۀ انواع تایر با برندهای معتبر ایرانی و خارجی شوند. بدین ترتیب طرفداران هر برند، بتوانند تایر مورد نظر خود را با قیمت ارزان خریداری کنند.

نکات طلایی خرید لاستیک نکسن

نکات مهمی در رابطه با  خرید لاستیک کومهو و لاستیک سواری نکسن و دیگر مدل های تایر وجود دارد و افرادی که قصد تعویض تایرهای اتومبیل خود را دارند، پیشنهاد می کنیم، توجه بیشتری نسبت به تمام موارد داشته باشید. وزن اتومبیل، حداکثر سرعت اتومبیل، شرایط جوی، نوع کاربری و سطح جاده از موارد مهم جهت انتخاب و خرید لاستیک نکسن به شمار می روند.

اصطکاک و فرسایش تایر، افزایش طول عمر تایر از تاریخ تولید و استفاده از خودرو بر روی سطوح جاده های نامناسب برخی از فاکتورهای اصلی هستند که باعث کاهش عمر تایرهای خودرو می شوند. بدین ترتیب رانندۀ مجرب باید همواره توجه ویژه نسبت به بررسی دیوارۀ لاستیک های خودرو داشته باشند و به صورت دوره ای حتماً نسبت به تعویض تایرها اقدام نمایند. در واقع با از بین رفتن برجستگی و طرح تایر، طول عمر تایر به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. بدین ترتیب با خرید لاستیک نکسن و یا هر برند معتبر دیگر، از بروز خطرات جدی جلوگیری کنید.

فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک دارای سابقۀ طولانی و معتبر در حوزۀ فروش تایرهای ایرانی و خارجی مانند فروش لاستیک یزد تایر همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند. امکان مشاوره آنلاین خرید لاستیک را برای مشتریان فراهم نموده اند.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 489
نمایش همه
علاقه مندی ها ()