لاستیک دنلوپ از جمله برندهای معتبر در سطح جهان به شمار می رود و یکی دیگر از برندهای ژاپنی به شمار می رود. کمپانی دانلوپ به اقتضای نیاز بازار و مدل های رایج اتومبیل در سطح کشور توانسته اند اقدام به تولید و عرضۀ انواع لاستیک متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف و نوع کاربری نموده اند. بدین وسیله امکان خرید لاستیک دنلوپ زمستانی، تابستانی، چهار فصل و غیره برای شما مالکین خودرو فراهم می باشد. از مهمترین ویژگی های لاستیک دانلوپ می توان به چسبندگی بالای این تایر به سطح جاده اشاره نمود.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک یکی از فروشندگان مجرب در حوزۀ پخش انواع لاستیک با برندهای معتبر ایرانی و خارجی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه متناسب با نیاز بازار توانسته است شرایط مساعدی جهت فروش لاستیک دانلوپ را در مدل های مختلف برای مشتریان فراهم نماید.

نکات مهم خرید لاستیک دنلوپ

جهت خرید لاستیک دانلوپ به شما پیشنهاد می کنیم، با افراد متخصص فنی که دارای تجربۀ خرید این برند هستند، مشورت نمائید. بدین وسیله بتوانید متناسب با مدل اتومبیل، مناسب ترین لاستیک دنلوپ را با قیمت ارزان و کیفیت بالا تهیه نمائید. انتخاب نوع لاستیک تأثیر مستقیم بر روی فرمان پذیری خودرو خواهد داشت. علاوه بر آنکه سطح چسبندگی تایر با جاده می تواند بر روی سرعت اتومبیل و نحوۀ ترمزگیری خودرو داشته باشد. بنابراین هنگام خرید لاستیک دنلوپ، توصیه می کنیم تمام جوانب از جمله مشخصات فنی تایر و همچنین مشخصات فنی اتومبیل را مد نظر داشته باشید.

جهت مشاوره و همچنین سفارش اینترنتی لاستیک دنلوپ متناسب با شرایط آب و هوایی گرم و خشک و یا بارانی و برفی می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک اقدام نمائید. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارد، به صورت کاملاً متمرکز در حوزۀ فروش انواع لاستیک برند خارجی در مدل های متنوع مانند فروش لاستیک پیرلی همراه با گارانتی فعالیت می کند.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 481
نمایش همه
علاقه مندی ها ()