لاستیک بی ام و متناسب با خودروهای برند بی ام و ساخته می شوند و از کیفیت بالا برخوردار می باشند. تا کنون مالکین اتومبیل تجربۀ تعویض تایر را در کنار جاده و یا مکان های این چنینی مشاهده نموده اند. در واقع پنچر شدن لاستیک می تواند خطرات زیادی برای اتومبیل و همچنین راننده و سرنشینان بوجود آورد. بنابراین تعویض و خرید لاستیک بی ام و به موقع می تواند مانع از این اتفاقات ناگوار جاده ای برای اتومبیل شما شود. از این رو سازندگان خودروهای BMW از لاستیک هایی با ساختار ران فلت با دیواره مقاوم استفاده می کنند و در صورت پنچری می تواند ثبات اتومبیل را در جاده حفظ کند.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک به دلیل نوع فعالیتی که آغاز نموده است. در حال حاضر جهت افزایش تنوع محصولات فروشگاه خود، اقدام به فروش لاستیک بی ام و با برندهای معتبر و کیفیت عالی نموده است.

ویژگی های لاستیک بی ام و

همانطور که در ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، به دلیل داشتن موتورهای قوی، نیاز به استفاده از لاستیک با قدرت چسبندگی بالا است که قدرت کافی جهت تحمل فشار وارده را داشته باشد. در واقع از لاستیک هایی در سری 2 اکتیو تورر موجب می شود که راننده حین پنچر شدن لاستیک، کنترل اتومبیل را از دست ندهد و موجب خارج شدن خودرو از داخل جاده نشود. به عبارتی استفاده از لاستیک های مخصوص بی ام و امکان پیمودن مسافت 150 کیلومتر با حداکثر سرعت 80 کیلومتر بر ساعت را در صورت پنچر شدن تایر میسر می سازد. به همین دلیل توصیه می کنیم متناسب با قدرت موتوری که اتومبیل شما از آن برخوردار است، اقدام به خرید لاستیک مناسب نمائید.

جهت خرید لاستیک پیرلی و لاستیک بی ام و با برندهای معتبر و قیمت مناسب می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 509
نمایش همه
علاقه مندی ها ()