لاستیک لاسا از جمله برندهای معتبر ترکی به شمار می رود که در سال 1974 به واسطۀ گروه سابانچی راه اندازی شده است و از همان ابتدا جهت تولید لاستیک خودرو فعالیت خود را آغاز نمودند و با گذشت زمان بر تنوع محصولات افزوده و لاستیک های با کیفیت و مقاومی را تهیه می نمایند. لاستیک لاسا در کمپانی بریسا با مساحت 350 هزار متر مربع تولید و در دسترس مصرف کنندگان داخلی و خارجی در سطح خاورمیانه و یا قاره اروپا قرار گرفته می شود. اگر طرفدار خرید  لاستیک لاسا هستید، در نظر گرفتن مشخصات فنی تولید تایر از اهمیت بالایی برخوردار است.

فروشگاه تایر ایرانیان با هدف فروش لاستیک های معتبر در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه بر حسب نیاز بازار و مشتریان، امکان توزیع انواع لاستیک با برندهای معتبر خارجی و داخلی را با قیمت مناسب و همراه با گارانتی فراهم نموده است.

فروش انواع لاستیک لاسا

همانطور که می دانید، طبق استانداردهای جهانی تولید لاستیک بر اساس مدل های اتومبیل، نوع کاربری و شرایط آب و هوایی انواع لاستیک با دوام تولید و به بازار مصرف عرضه می کنند. بدین ترتیب می توانید جهت خرید لاستیک لاسا به فروشگاه های عرضۀ تایرهای خارجی مراجعه نمائید. لاستیک کشاورزی، لاستیک باری، لاستیک سواری، لاستیک شاسی بلند، لاستیک کامیونت و ... برخی از مدل های رایج لاستیک لاسا محسوب می شوند.

همواره به یاد داشته باشید، جهت خرید لاستیک لاسا و هر برند ایرانی و یا خارجی در نظر گرفتن مشخصات فنی تایر و خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است چون ارتباط مستقیم بین این دو فاکتور وجود دارد. قیمت خرید لاستیک نانکن و لاستیک لاسا به مدل تایر، نرخ روز ارز و سال تولید آن بستگی دارد.

جهت خرید انواع لاستیک لاسا می توانید به فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان مراجعه نموده و به صورت اینترنتی و غیر حضوری تایر مورد نظر خود را پس از بررسی کامل تهیه نمائید.

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 395
نمایش همه
علاقه مندی ها ()