لاستیک پیرلی و لاستیک میشلن از جمله برندهای معتبر جهانی به شمار می روند. هر کدام از این برندها، طرفداران خاص خود را دارد چون از مواد اولیۀ مرغوب ساخته شده و دارای طول عمر بالایی می باشند. لاستیک پیرلی ساخت کشور ایتالیا می باشد، این در حالی است که لاستیک میشلن محصول کشور فرانسه می باشد. بدین ترتیب رانندگان می توانند جهت تأمین تایر مورد نیاز خودرو مناسب ترین برند را تهیه نمایند. متناسب با مدل اتومبیل و همچنین نوع کاربری و محل استفاده از خودرو، نقش بسزایی در انتخاب و خرید لاستیک خواهد داشت. درحال حاضر در سطح کشور برخی از افراد خواستار خرید لاستیک پیرلی هستند چون یکی از برندهای با کیفیت میلان ایتالیا می باشد و متناسب با اتومبیل های فرمول یک نیز توانسته اند، موفق به تولید انواع تایر اسپرت و سرعتی شوند.

فروشگاه تایر ایرانیان به صورت تخصصی در حوزۀ پخش انواع لاستیک میشلن، لاستیک پیرلی، لاستیک نانکن، لاستیک لاسا و دیگر برندهای مطرح خارجی و داخلی در تهران به فعالیت خود ادامه می دهند. بدین ترتیب افرادی که قصد تأمین تایر برای اتومبیل خود دارند، می توانند لاستیک مورد نیاز خود را از طریق این مجموعۀ معتبر تهیه نمایند.

فروش انواع لاستیک میشلن و پیرلی

در حال حاضر کمپانی های سازندۀ  لاستیک میشلن و پیرلی توانسته اند با در نظر گرفتن فاکتورهای متعددی، از عهدۀ ساخت انواع لاستیک زمستانی، تابستانی و چهار فصل برآیند. علاوه بر آنکه متناسب با نوع کاربری امکان خرید لاستیک پیرلی اسپرت، لاستیک میشلن سواری، لاستیک سواری پیرلی، لاستیک شاسی بلند پیرلی و میشلن و ... برای مالکین خودرو با مدل های مختلف فراهم می باشد. بدین ترتیب رانندگان می توانند با اطمینان خاطر، لاستیک مورد نیاز اتومبیل را با قیمت ارزان و همراه با گارانتی تهیه نمایند.

جهت خرید لاستیک پیرلی و لاستیک میشلن در مدل های مختلف و قیمت مناسب می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان اقدام نمائید.

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 416
نمایش همه
علاقه مندی ها ()