لاستیک بارز از تولیدات ملی است و از برندهای معتبر تایر در سطح کشور به شمار می رود. گروه صنعتی بارز سال 1372 فعالیت خود را در تهران آغاز نمود و با گذشت زمان توانستند با تهیۀ مواد اولیۀ درجه یک و همچنین ماشین آلات پیشرفته بتوانند با همکاری شرکت های معتبر جهانی اقدام به تولید انواع لاستیک بارز متناسب با خودروهای رایج در بازار نمایند. این مجموعۀ بزرگ تایر سازی توانست با گذشت زمان سهم بزرگی در تأمین لاستیک مورد نیاز کشور داشته باشد.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک دارای سابقۀ طولانی در عرصۀ پخش لاستیک ایرانی در تهران می باشد. بدین ترتیب طرفداران این نوع برند معتبر می توانند جهت خرید لاستیک بارز، با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایند.

فروش لاستیک بارز و ویژگی های آن

فروش لاستیک بارز متناسب با خودروهای رایج چون لاستیک های سواری، شاسی بلند، باری، اتوبوس، خاور، کامیون، ون، ماشین آلات صنعتی و سنگین صورت می گیرد. بدین ترتیب دارندگان تمامی خودروهای موجود در سطح کشور می توانند جهت تأمین لاستیک مورد نیاز خود از برند بارز استفاده نمایند. مالکین خودروهای سواری جهت تأمین خرید لاستیک بارز می توانند به مراکز معتبر عرضۀ تایر داخلی و نمایندگی های معتبر تایر بارز مراجعه نمائید.

قیمت لاستیک بارز به مدل و مشخصات فنی تایر بستگی دارد. بدین ترتیب نمی توان به طور ثابت قیمتی را مشخص نمود. به طور کلی قیمت لاستیک بارز به دلیل تولید داخل، ارزان تر از قیمت لاستیک های خارجی می باشد. با توجه به کیفیت بالایی که محصولات کمپانی لاستیک سازی بارز دارد، طرفداران این برند در سطح کشور بسیار است.

جهت خرید لاستیک نکسن و لاستیک بارز می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ چرخ و یدک مشورت نموده و پس از بررسی تمام جوانب می توانید با قیمت ارزان لاستیک مورد نیاز خود را خریداری کنید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 345
نمایش همه
علاقه مندی ها ()