لاستیک یزد تایر از جمله برندهای معتبر ایرانی به شمار می رود و جایگاه مناسبی در میان لاستیک های برند ایرانی دارد. کمپانی لاستیک سازی یزد تایر در سال 1365 فعالیت خود را در شهر یزد آغاز نمود. این مجموعه از همان ابتدا خط تولید تایر و تیوب دوچرخه و موتور سیکلت را راه اندازی نمود و پس از کسب دانش و اطلاعاتی جامع از کمپانی ARC ژاپن، اقدام به راه اندازی خط تولید تایر و تیوب لاستیک های بایاس سواری و وانت نمود. این کمپانی توانست از سال 1376 موفق به تولید و فروش لاستیک یزد تایر برای خودروهای سواری  و وانت بار گردد.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک به دلیل حمایت از تولیدات داخل، در لیست محصولات تایر ایرانی، امکان خرید لاستیک یزد تایر را با مشخصات فنی مختلف با قیمت ارزان فراهم نموده است.

فاکتورهای مهم انتخاب لاستیک یزد تایر

لاستیک یزد تایر به عنوان یکی از گزینه های مناسب برای افرادی است که علاقه مند به خرید برند ایرانی هستند، می باشد. لازم به ذکر است که این نوع برند در جایگاه خود از کیفیت بالایی برخوردار است. امروزه تولیدات جدید لاستیک یزد تایر با مشارکت کمپانی وردشتاین هلند صورت گرفته می شود. در واقع با این اقدام توانسته اند موفق به تولید لاستیک های رادیال سیمی از سری V گردند که قابلیت تحمل سرعت 240 کیلومتر در ساعت را دارا می باشند. این دسته از لاستیک های یزد تایر از متریال با کیفیت استفاده می شود تا توان تحمل فشارهای وارده و همچنین استحکام بالایی داشته باشند. کمپانی یزد تایر جهت ادامۀ مسیر موفقیت آمیز تیم کاری مجرب خود، همواره در صدد بهبود کیفیت محصولات خود می باشد. بدین وسیله بتواند رضایت مصرف کنندگان را برای مدت زمان طولانی به همراه داشته باشد.

جهت خرید لاستیک هانکوک و لاستیک یزد تایر می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک اقدام نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 475
نمایش همه
علاقه مندی ها ()