لاستیک هانکوک از جمله لاستیک های برند کره ای به شمار می رود. محصولات کمپانی هانکوک از کیفیت بالایی برخوردار است و طی سال ها فعالیت متوالی توانسته اند موفق به تولید و عرضۀ انواع لاستیک سواری، شاسی بلند، باری، اتوبوس، کامیون، کشاورزی، ماشین آلات سنگین و ... در مدل های مختلف شوند. همانطور که می دانید تنوع مدل های خودرو از نظر شکل ظاهری و مشخصات فنی و قدرت موتوری متفاوت می باشد. از این رو شرکت های لاستیک سازی نیز با در نظر گرفتن این موارد مهم، اقدام به تولید لاستیک با مشخصات فنی متفاوت می نمایند که تحمل وزن، فشار وارده و همچنین شرایط محیطی که خودرو مورد استفاده قرار گرفته می شود را داشته باشند. خرید لاستیک هانکوک با مد نظر قرار دادن مشخصات فنی درج شده بر روی تایر و همچنین مدل خودرو به درستی صورت می گیرد.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک یکی از عرضه کنندگان بزرگ در حوزۀ فروش تایر در مدل و برندهای مختلف می باشد. این مجموعه به اقتضای نیاز بازار توانسته است موفق به تأمین برندهای معتبر داخلی و خارجی گردد و با قیمت مناسب به فروش برسانند.

عوامل مهم انتخاب و خرید لاستیک هانکوک

در پاراگراف ابتدایی اشارۀ مختصری نسبت به معرفی برخی از موارد مهم و کلیدی در انتخاب و خرید لاستیک هانکوک پرداختیم و در ادامه بیشتر به موضوع مهم در نظر گرفتن شرایط محیطی می پردازیم. مقصود از این موضوع، گرم بودن، یخبندان و با بارانی بودن سطح جاده تأثیر بسزایی در کیفیت رانندگی و مدت زمان ترمزگیری خودرو خواهد داشت. از این رو زمان خرید لاستیک یزد تایر و لاستیک هانکوک با کارشناس فروش به این نکتۀ مهم اشاره داشته باشید، تا بتوانید لاستیک مناسب با قیمت ارزان تهیه نمائید.

جهت کسب راهنمایی بیشتر و مشاهدۀ برخی از مدل های رایج لاستیک هانکوک می توانید به فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک مراجعه نمائید.

 

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 447
نمایش همه
علاقه مندی ها ()