خرید لاستیک بر خلاف تصور برخی از افراد نیاز به دقت و دانش دارد. در واقع بر روی لاستیک ها یک سری علائم و حروف درج شده است که دارای مفاهیم خاص بوده و به عنوان مشخصات فنی تایر بر روی آن درج می شوند. بدین ترتیب افرادی که قصد خرید لاستیک سواری و غیر سواری دارند، باید اطلاعات جامعی نسبت به این علائم داشته باشند. در این مقاله قصد داریم اشاره ای به نحوۀ انتخاب و خرید تایر مناسب داشته باشیم.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک به دلیل نوع کسب و کار خود، متشکل از تیم کارشناس مجرب در حوزۀ فروش انواع لاستیک ایرانی و خارجی می باشند. این مجموعه به منظور خدماتی بهتر به مشتریان همواره آماده راهنمائی و خدمات مشاوره ای در خصوص معرفی انواع لاستیک با کیفیت به آنان می باشند.

خرید لاستیک با قیمت ارزان

نکته مهم و کلیدی در خصوص خرید لاستیک وجود دارد، توجه به کیفیت و جنس تایر باید در اولویت اول قرار گرفته شود. این در حالی است که قیمت فاکتور دوم انتخاب شما قرار می گیرد. در واقع در میان برندهای ایرانی و خارجی، متناسب با بودجه ای که جهت خرید لاستیک اختصاص داده اید، می توانید تایر مناسب و با کیفیت را با ویژگی های خوب تهیه نمائید.

هنگام خرید تایر مانند خرید لاستیک هانکوک ، توجه به مشخصات فنی حک شده بر روی تایر از اهمیت بالایی برخوردار است. بدین وسیله به شما پیشنهاد می کنیم، متناسب با قدرت موتور و وزن خودرو، اقدام به خرید لاستیک مناسب با برند با کیفیت نمائید. به طور کلی کاشناسان امور خودرو معتقد هستند که نوع تایر تأثیر مستقیم بر کیفیت رانندگی خواهد داشت.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص انتخاب تایر با دوام و قیمت ارزان می توانید با کارشناسان فروش چرخ و یدک تماس حاصل فرمائید و پس از مشورت و اطمینان یافتن از کیفیت محصولات، اقدام به خرید لاستیک سواری و غیره نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 594
نمایش همه
علاقه مندی ها ()