لاستیک کومهو محصول کشور کرۀ جنوبی است. گروه صنعتی کومهو از جمله برندهای متعبر و قدیمی و خوش نام در جهان محسوب می شود. کمپانی کومهو فعالیت خود را در سال 1946 در شهر گوانجو آغاز نمود و توانستند با کسب دانش روز دنیا موفق به راه اندازی خط تولید لاستیک های خودرو گردند و با استفاده از متخصص های اهل فن بتوانند انواع  لاستیک کومهو را متناسب با مدل های مختلف خودرو تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک خوش متشکل از کارشناسان فروش مجرب است که قادر به راهنمایی مشتریان گرامی در خصوص انتخاب و خرید لاستیک کومهو و دیگر برندهای معتبر متناسب با مدل اتومبیل شما می باشند.

کیفیت لاستیک کومهو

لاستیک کومهو از نظر کیفیت در لیست تایرهای با دوام می باشد. گروه صنعتی لاستیک کومهو با بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته و همچنین بر اساس موارد کنترل کیفیت استاندارد بین المللی اقدام به تولید لاستیک می نمایند. این نکتۀ مهم موجب شده تا شاهد فروش انواع لاستیک کومهو با مشخصات فنی متفاوت باشیم.

بدیهی است شرایط محیطی و نوع کاربری شخص از خودرو تأثیر مستقیم بر روی انتخاب نوع لاستیک خواهد داشت. به عبارتی متناسب با شرایط آب و هوایی سرد و بارانی، خرید لاستیک کومهو تمام فصل و یا لاستیک زمستانی کومهو ضرورت دارد چون طراحی چنین لاستیک هایی به نحوی است که در شرایط خیس بودن جاده، لاستیک حالت لغزندگی نخواهد داشت و راننده به راحتی می تواند کنترل فرمان خودرو را در دست داشتن باشد و هنگام ترمزگیری نگران لغزندگی و ایجاد خط ترمز بر روی سطح جاده نباشند. نکات متعددی در حوزۀ انتخاب و خرید لاستیک با دوام مانند خرید لاستیک یزد تایر وجود دارد و ما در این مقاله تنها توانستیم به برخی از آنها اشارۀ مختصر داشته باشیم، تا در صورت تمایل بتوانید به واسطۀ مجموعۀ چرخ و یدک، لاستیک کومهو مورد نظر خود را تهیه نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09103585268

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 464
نمایش همه
علاقه مندی ها ()