لاستیک به دلیل نوع کاربردی که دارد، بررسی مشخصات فنی این محصول به عنوان یکی از مسائل مهم برای عموم افراد به شمار می رود که البته مالکین خودروهای مختلف جهت تأمین لاستیک های مورد نیاز خود، باید بیش از افراد عادی آشنایی داشته باشند. در این مقاله به صورت اختصاصی به برخی از ویژگی های منحصربفرد لاستیک خواهیم پرداخت، تا شما بهتر بتوانید  لاستیک مناسب اتومبیل خود را با قیمت مناسب و کیفیت عالی خریداری کنید.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک به عنوان یکی از فروشگاه های مطرح در عرصۀ فروش لاستیک های داخلی و خارجی در تهران فعالیت دارد و همواره به دنبال تأمین لاستیک های مختلف با برندهای شاخص و با کوآلیتی عالی همراه با گارانتی می باشند. استفاده از کادر فروش مجرب به منظور ارائه هر چه بهتر خدمات به مشتریان خود می باشد.

معرفی مشخصات فنی لاستیک استاندارد

طراحی لاستیک به نحوی است که کمپانی های سازندۀ تایر جهت تعیین شاخص های اصلی محصولات خود، مشخصات فنی تولید لاستیک را بر روی آن با رنگ سفید و یا زد درج می کنند. در این صورت خریدار با بررسی شکل ظاهری و همچنین داشتن اطلاعات جامع در خصوص علائم مندرج بر روی تایر، به راحتی می توانند متناسب با اتومبیل خود، بهترین لاستیک سواری، باری، شاسی بلند، اتوبوس و غیره را با برندهای مطرحی همچون لاستیک نکسن، لاستیک کومهو، لاستیک دانلوپ، لاستیک رودستون و ... تهیه نمایند.

بدیهی است که قیمت لاستیک نیز بر اساس برند، ویژگی های ظاهری و مشخصات فنی محصولات تعیین می گردد.

افرادی که علاقه مند به خرید اینترنتی لاستیک خودرو مانند خرید لاستیک یزد تایر هستند می توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک، تایر مناسب اتومبیل خود را پس از بررسی های جامع با قیمت ارزان و همراه با خدمات پس از فروش با اطمینان کامل به صورت غیر حضوری سفارش دهند.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09103585268

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 529
نمایش همه
علاقه مندی ها ()