فروش لاستیک بر اساس برند و مشخصات فنی آنها صورت می گیرد. در این صورت افرادی که تمایل به خرید لاستیک دارند، راحت تر بتوانند تایر مورد نیاز اتومبیل خود را تهیه نمایند. خودروهای سواری، شاسی بلند، کامیونی، اتوبوس، ماشین آلات کشاورزی، ماشین آلات سنگین راهسازی، صنعتی و غیره هر کدام نیازمند به لاستیک هایی با مشخصات فنی متفاوت می باشند تا مقاومت لازم جهت حفظ تعادل و تحمل وزن خودرو ها را داشته باشند.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک به صورت حرفه ای در بازار فروش لاستیک و رینگ خودرو در تهران راه اندازی شده است. این مجموعه به اقتضای نیاز بازار همواره در تلاش برای تأمین تایرهایی با برندهای با کیفیت برای مشتریان خود می باشد.

فروش لاستیک بر اساس برند

امروزه فروش لاستیک بر اساس برند جزء یکی از دسته بندی های اصلی فیلترسازی عرضۀ تایر توسط فروشگاه های عرضۀ لاستیک محسوب می شود. در حال حاضر برندهای معتبر متعددی هستند که در داخل کشور قابل تهیه می باشند و جزء برندهای جهانی به شمار می روند.

فروش لاستیک نکسن، فروش لاستیک هانکوک ، کومهو، هانکوک، دنلوپ، بریجستون، کونتینتال، یزد تایر، لاستیک بارز، ایران تایر و ... برخی از برندهای مطرح لاستیک هستند. هر کدام از مجموعه های تولید کنندۀ تایر بر اساس مدل های متنوع اتومبیل که توسط شرکت های خودروسازی ساخته می شوند، لاستیک تولید و روانۀ بازار می کنند که کارایی لازم را داشته باشد.

در همین راستا مشخصات فنی ساخت لاستیک بر روی آن، با رنگ سفید و یا زرد حکاکی می شود. فروش لاستیک سواری و دیگر مدل های تایر به سهولت انجام گیرد. همچنین افرادی که قصد تهیۀ تایر مورد نیاز اتومبیل خود را دارند، بتوانند لاستیک استاندارد با قیمت ارزان خریداری کنند.

اگر از آن دسته افرادی هستید که همواره از فناوری روز دنیا استفاده می کنید و تمایل به خرید آنلاین لاستیک دارید، می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک از خدمات فروش اینترنتی لاستیک این مجموعه به صورت تضمین شده بهره مند شوید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09103585268

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 508
نمایش همه
علاقه مندی ها ()