فروش اینترنتی لاستیک به افراد اجازه می دهد که بتوانند به صورت غیر حضوری تایر مورد نیاز اتومبیل خود را تهیه نمایند. لاستیک به عنوان یکی از اجزای اصلی ماشین به شمار می رود و مدل آن نقش بسزایی در نحوۀ ترمزگیری، سرعت و انعطاف در فرمان پذیری خودرو خواهد داشت. طول عمر لاستیک ها با برندهای مختلف بین 4 الی 6 سال پس از تاریخ تولید آن می باشد. راننده باید توجه ویژه نسبت به این موضوع مهم داشته باشد و به صورت دوره ای وضعیت لایۀ خارجی لاستیک را مورد بررسی دقیق قرار دهد و در صورت لزوم لاستیک مناسب برای اتومبیل خود تهیه نمائید.  فروش اینترنتی لاستیک سواری فرصت مناسب برای افرادی است که تمایل به خرید یک لاستیک با برند خاص دارند و امکان مراجعۀ حضوری به فروشگاه عرضه کنندۀ لاستیک مقدور نمی باشد.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک سال های متوالی است که جهت کسب رضایت مشتریان و توسعۀ فعالیت خود امکان فروش اینترنتی انواع لاستیک را به همراه گارانتی برای آنان فراهم نموده است.

موارد مهم فروش اینترنتی لاستیک

موارد مهم که در رابطه با فروش اینترنتی لاستیک استاندارد مانند فروش لاستیک نکسن وجود دارد، بررسی مشخصات فنی تایرها می باشد که بر روی آنها درج شده است. رادیال بودن تایر، سایز قطر رینگ بر مبنای اینچ، شاخص وزن، ساختار لایه های تشکیل دهندۀ لاستیک، حداکثر فشار باد مجاز، میزان ساییدگی چسبندگی و دما برخی از مشخصات فنی لاستیک محسوب می شوند و هنگام خرید تایر با دوام این نکتۀ مهم را مد نظر باید داشت. فروش اینترنتی لاستیک سواری، شاسی بلند، باری به فرد اجازۀ بررسی بیشتر مشخصات فنی و مقایسۀ برندهای مختلف تایر را می دهد.

فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک یکی از مجموعه های مجرب در عرصۀ فروش اینترنتی لاستیک با برندهای معتبر کومهو، یزد تایر، دنلوپ، بارز و ... با قیمت ارزان و مناسب می باشند.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09103585268

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 487
نمایش همه
علاقه مندی ها ()