لاستیک لاسا از دیگر برندهای ترکیه ای است که در جایگاه خود از امتیاز و کیفیت بالایی برخوردار است. لاستیک لاسا طرفداران زیادی در سطح کشور دارد و افراد زیادی علاقه مند به خرید لاستیک لاسا هستند و تمایل به تهیۀ این برند تایر برای اتومبیل خود می باشند. هنگام تهیۀ لاستیک برای اتومبیل باید فاکتورهای متعددی مد نظر قرار گرفته شود که می توان شرایط محیطی، نوع کاربری (اتومبیل سواری معمولی و یا مسابقه)، مشخصات بدنی و فنی اتومبیل و قیمت اشاره نمود. کمپانی لاستیک لاسا نیز محصولات خود را بر اساس شاخص های کنترل کیفی استاندارد بین المللی تولید نموده و به بازار مصرف عرضه می کنند. فروش  لاستیک لاسا با مشخصات فنی و ظاهری متفاوت تولید می شوند.

فروشگاه تایر ایرانیان فعالیت مجموعۀ خود را با هدف تأمین و توزیع تایر با برندهای معتبر تأسیس نموده است. در لیست محصولات این مجموعه می توان انواع لاستیک لاسا، لاستیک پیرلی، لاستیک میشلن و غیره را مشاهده نمود.

مشخصه های فنی لاستیک لاسا

جهت  خرید لاستیک نانکن و لاستیک لاسا نیاز به بررسی مشخصات فنی خودرو است که البته شرایط آب و هوایی نیز تأثیر مستقیم بر روی انتخاب تایر اتومبیل خواهد داشت. نوع آجی که برای لاستیک طراحی می شود، نقش بسزایی بر روی سطح چسبندگی تایر با سطح جاده دارد. کمپانی های سازندۀ تایر تلاش می کنند با در نظر گرفتن شرایط محیطی، لاستیک تابستانی، زمستانی و یا چهار فصل تولید و روانۀ بازار نمایند.

هر کدام از مواردی که بدان اشاره نمودیم، ارتباط مستقیم بر روی قیمت لاستیک لاسا خواهد داشت. طرح آج، شاخص پهنا، ابعاد فاق تایر، سایز رینگ بر حسب اینج، نوع آج، داشتن ویژگی ران فلت، قابلیت نوار پیچ، نوع تیوب، تعداد لایه های تشکیل دهندۀ تایر و سال تولید از موارد مهم هستند که بر روی انتخاب و قیمت تایر لاسا خواهد داشت.

برای سفارش اینترنتی لاستیک لاسا می توانید با کارشناسان فروش تایر ایرانیان تماس حاصل فرمائید.

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 361
نمایش همه
علاقه مندی ها ()