لاستیک پیرلی از برندهای مطرح است که محصول کشور رومانی ایتالیا می باشد. این در حالی است که لاستیک میشلن فرانسه نیز از برندهای معتبر در سطح جهان محسوب می شود و در داخل کشور طرفداران زیادی دارد. توسط فروشگاه های عرضۀ لاستیک، فروش  لاستیک پیرلی و میشلن بر اساس ماشین آلات در مدل های رایج انجام می دهند. کمپانی میشلن در سال 1889 فعالیت خود را آغاز نموده است و طی سال ها کسب تجربه توانسته اند موفق به تولید انواع لاستیک میشلن سواری، شاسی بلند، اسپرت، ماشین آلات سنگین و غیره گردند.

فروشگاه تایر ایرانیان یکی از مجموعه های معتبر در عرضۀ فروش لاستیک در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. لاستیک پیرلی، لاستیک میشلن، لاستیک نانکن و ... برخی از انواع لاستیک موجود در بازار هستند که توسط این مجموعه با قیمت مناسب عرضه می شوند.

تفاوت لاستیک پیرلی و لاستیک میشلن

تفاوت میان لاستیک پیرلی و لاستیک میشلن به کیفیت و مشخصات فنی محصولات بستگی دارد. البته هر کدام از برندهای لاستیک بر اساس مدل ها مختلف خودرو، اقدام به تولید لاستیک می نمایند. به عبارتی نوع لاستیکی که برای اتومبیل در نظر گرفته می شود، نقش مستقیم در کیفیت رانندگی و همچنین کنترل پذیری فرمان خواهد داشت.

فروش  لاستیک میشلن و یا لاستیک پیرلی متناسب با مشخصات فنی خودروها تولید می شوند که کوآلیتی لازم را داشته باشد. خوشبختانه صنعت طراحی و تولید لاستیک در سطح جهان رونق یافته است و در سطح کشور شاهد عرضۀ انواع لاستیک با برندهای معتبر و با کیفیت عالی می باشیم. در نتیجۀ این موضوع مهم، رانندگان راحت تر می توانند تایر مورد نیاز اتومبیل خود را تهیه نمایند. قیمت لاستیک پیرلی متفاوت از قیمت لاستیک میشلن است چون هر کدام از این برندها ویژگی های خاص خود را شامل می شوند که موجب تمایز قیمت میان آنها شده است.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی و سفارش اینترنتی لاستیک می توانید با واحد فروش تایر ایرانیان تماس حاصل فرمائید.

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 488
نمایش همه
علاقه مندی ها ()