لاستیک دنلوپ یکی از لاستیک های بسیار با کیفیت در بازار های جهانی است که توسط کمپانی دانلوپ به تولید رسیده است، آقای دانلوپ در سال ۱۹۹۸ ابتدا فعالیت شرکت را با استفاده از ساخت تایر برای دوچرخه شروع کرد که امروزه انواع لاستیک دنلوپ برای خودرو های سواری و غیره سواری توسط این شرکت به تولید می‌ رسد.

ویژگی های لاستیک دنلوپ

لاستیک دانلوپ توسط کمپانی دانلوپ که اولین تولید کننده لاستیک در جهان است به تولید رسید، این لاستیک ها کیفیت و دوام بسیار عالی دارند و با عملکرد بالایشان توانسته‌ اند مصرف سوخت را در خودرو ها کاهش دهند و باعث سواری هر چه بهتر و نرم تر خودرو ها شوند. در تولید لاستیک های دانلوپ فناوری تولید یکپارچه و بدون دوخت استفاده شده که باعث دوام و کیفیت هر چه بیشتر این تایر ها شده است. این لاستیک مقاومت بالایی را در سرعت بالا داشته و قدرت لازم را در ترمز گیری عالی ایجاد می کند. فروشگاه چرخ و یدک از مراکز تخصصی فروش لاستیک دنلوپ و سایر تایرهای داخلی و خارجی در کشورمان است که فروش محصولاتش مانند  فروش لاستیک پیرلی را با قیمت ارزان انجام داده و افراد می‌ توانند با مراجعه به سایت چرخ و یدک به صورت اینترنتی انواع لاستیک مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

خرید و فروش لاستیک دانلوپ

لاستیک دنلوپ با کیفیت بسیار بالا به تولید می رسد که متناسب با خودرو های مختلف بوده و به همین جهت افراد می‌ توانند انواع لاستیک های سواری، لاستیک دانلوپ شاسی بلند، لاستیک دانلوپ کشاورزی، لاستیک دانلوپ ماشین سنگین و غیره را خریداری نمایند.

لاستیک دانلوپ همانند سایر لاستیک ها دارای مشخصاتی است که بر روی لاستیک درج شده که می‌ توان به ویژگی‌ های همچون حداکثر میزان فشار باد، حداکثر میزان سرعت در کار رفته در آن ،سایز لاستیک و پهنای آن، مقاومت حرارتی ، رادیال بودن و میزان چسبندگی تایر اشاره کرد.

فروشگاه چرخ و یدک

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09103585268

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 464
نمایش همه
علاقه مندی ها ()