لاستیک کومهو از لاستیک هایی است که بدنه بسیار مستحکم و منعطفی دارند و از ۱۰ برند معتبر جهان می باشد. لاستیک کومهو ساخت کمپانی کومهو در کشور کره جنوبی بوده و در سراسر جهان تقاضای بسیار بالایی را در بازار های جهانی دارد و کارخانه های تولیدی لاستیک کومهو در کشورهای کره چین و ویتنام تاسیس شده تا بتواند پاسخگوی نیاز مصرف‌کنندگان باشد. لاستیک کومهو در کشور ما نیز دارای نمایندگی‌ های فروش است که این محصولات را به دست مصرف کنندگان برسانند. فروشگاه چرخ و یدک یکی از فروشندگان معتبر لاستیک کومهو در کشورمان است که فروش محصولات را با قیمت ارزان به شما ارائه می کند.

کیفیت بالای لاستیک کومهو باعث فرمان‌ پذیری هرچه بهتر خودرو و عملکرد مناسب آن می‌ شود. لاستیک‌ های کومهو در انواع رادیال نیز به تولید رسیدند که از رشته‌ های سیمی در آن استفاده شده و کیفیت بسیار بالایی دارند. لاستیک کومهو بسیار مستحکم بوده و فشارهای جاده را خنثی می‌کنند. فروشگاه چرخ و یدک یکی از مراکز عرضه کننده لاستیک های برندهای معتبر در جهان از جمله کمپانی کومهو می باشد که انواع محصولاتش را با مناسبترین قیمت به شما ارائه می کند.

لاستیک های کومهو در کمپانی کره‌ای در آزمایشگاه‌ های پیشرفت مورد بررسی قرار می گیرد که سطح کیفی آن همواره ارتقا پیدا کرده و توانسته جایگاه خود را در میان برند های معتبر جهانی حفظ کند. لاستیک کومهو در انواع اتوبوسی، کامیونی، سواری و غیره به تولید رسید و مصرف کنندگان با توجه به نیاز خود و نوع خودرو می توانند انواع لاستیک را خریداری نمایند. فروشگاه چرخ و یدک فروش اینترنتی لاستیک از جمله لاستیک کومهو را به قیمت نمایندگی به شما ارائه می دهد و این مجموعه معتبر انواع دیگر تایر های معتبر از جمله هانکوک، دنلوپ ،نکسن و سایر تایر ها را با قیمت‌ های بسیار عالی به شما ارائه می کند.

فروشگاه چرخ و یدک

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09103585268

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 486
نمایش همه
علاقه مندی ها ()