امروز لاستیک ها در برندهای مختلفی در بازار موجود هستند که شامل برندهای داخلی و خارجی می باشند و هر یک از نظر سطح کیفی و قیمت بسیار متفاوت از دیگری می باشند، یکی از برند های بسیار معتبر جهانی پیرلی می باشد که در کشور ایتالیا و در شهر میلان کمپانی پیرلی تاسیس شده و فعالیت می کند. البته کمپانی پیرلی توانست در زمان کوتاهی در کشور های مختلف نمایندگی های را راه‌اندازی کند و فروش محصولاتش را به سراسر کشور داشته باشد. لاستیک پیرلی دارای کیفیت بسیار خوبی هستند و همین باعث خرید بسیار زیاد مصرف کنندگان شده است.

خرید لاستیک پیرلی به صورت اینترنتی

لاستیک ها امروز به روش های حضوری و اینترنتی و قابل خریداری هستند که با توجه به اینکه فروشگاه های زیادی در جهت فروش محصولاتشان وب سایت اختصاصی را طراحی کرده و فروش اینترنتی را دارند بنابراین افراد بدون دغدغه ی راه و زمان خریدهای حضوری می‌توانند به راحتی خرید اینترنتی را انجام دهند.البته این را در نظر بگیرید که همواره از فروشگاه های معتبر همانند فروشگاه تایر ایرانیان خرید خود را انجام دهید تا از نظر خدمات دهی و محصول انتخابی اطمینان داشته باشید.

مشخصات لاستیک میشلن

 لاستیک های میشلن به دلیل کیفیت بالای طراحی و ساختشان دارای عملکرد بسیار خوبی در خودروها بوده و این تایرها در انواع مختلف به تولید رسیده اند. چسبندگی خوب، نرمی مناسب در جاده، مصرف سوخت پایین و همچنین عملکرد مناسب در شرایط جوی مختلف از جمله مشخصات لاستیک میشلن میباشد. لاستیک پیرلی از محصولات میلان ایتالیا بوده و از کمپانی های بسیار مطرح در جهان می باشد.فروشگاه تایر ایرانیان انواع لاستیک پیرلی و لاستیک میشلن و سایر تایر ها در برند های معتبر را با قیمت بسیار ارزان به فروش می‌رساند و شما از سراسر کشور می توانید از سایت تایر ایرانیان خرید خود را انجام دهید.

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 502
نمایش همه
علاقه مندی ها ()