لاستیک هانکوک از برندهای کره‌ای بسیار پرطرفداری است که بیش از ۷۰ سال از قدمت فعالیت اختصاصی این کمپانی می‌گذرد و این شرکت معتبر توانسته انواع لاستیک ها را در طرح های بسیار متنوع و کیفیت های عالی به تولید برساند. از انواع  لاستیک هانکوک می‌توان به لاستیک سواری ، لاستیک شاسی بلند، لاستیک باری و اتوبوسی و غیره اشاره نمود. محصولات کمپانی هانکوک کیفیت بالایی دارند و همین موجب فروش بسیار گسترده محصولات کمپانی هانکوک شده است. فروشگاه چرخ و یدک یکی از بزرگترین فروشگاه های لاستیک در کشورمان است که انواع تایر ها در برندهای معتبر خارجی و داخلی را به فروش می‌رساند و قیمت های مناسبی را برای ارائه محصولاتش در نظر گرفته است.

 لاستیک سواری هانکوک در فروشگاه چرخ یدک با قیمت های بسیار مناسب به شما عرضه می شود و می توانید به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید. حتما مشخصات فنی لاستیک را بررسی کنید و در خرید تان پارامترهای مهم را در نظر بگیرید تا بتوانید موجب عملکرد هر چه بهتر اتومبیل خود و افزایش طول عمر تایر شوید.

فروش لاستیک هانکوک با کیفیت عالی

لاستیک در عملکرد خودرو نقش مهمی دارند و نکات بسیار مهمی وجود دارد که باید در خرید تایر ها به آن دقت نمود از جمله شرایط آب و هوایی و نوع خودرو موارد بسیار مهمی هستند که باید به آن توجه داشته باشید همچنین با توجه به فروش بالای لاستیک های تقلبی، تشخیص لاستیک های اصلی و تقلبی دشوار بوده و به همین جهت مهم است که شما از مراکز قابل اعتماد خرید خود را انجام دهید. لاستیک هانکوک در نوع اصلی و باکیفیت می تواند عملکرد بسیار خوبی را داشته باشد. برای خرید لاستیک ها مانند خرید لاستیک کومهو به مشخصات فنی که بر روی لاستیک ها درج شده توجه کنید ، از جمله مشخصات می‌توان به میزان فشار باد، میزان بار گیری ،سایز و پهنای تایر ،تاریخ تولید آن و غیره اشاره کرد، بنابراین در زمان خرید باید به این مشخصات توجه ویژه ای داشته باشید تا بتوانید تایر را مناسب با مدل خودروی خود انتخاب کنید.

  فروشگاه چرخ و یدک

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09103585268

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 646
نمایش همه
علاقه مندی ها ()