فروش لاستیک نکسن با قیمت مناسب

چرخ و یدک با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در زمینه خرید و فروش لاستیک ها توانست رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید و یکی از مراکز معتبر و مورد اطمینان برای مصرف کنندگان باشد. چرخ و یدک انواع لاستیک های کره ای و ژاپنی و اروپایی و... و همچنین لاستیک های تولید داخلی را همچون کویر تایر، یزد تایر، ایران تایر ،بارز و غیره را با بهترین قیمت به فروش می رساند.کمپانی نکسن با توجه به تولید لاستیک نکسن مقاوم و با کیفیت توانسته محبوبیت بسیار زیادی را در میان کشورها پیدا کند و با توجه به اینکه محصولاتش از ویژگی‌ های بسیار خوبی برخوردار هستند موجب فروش هر چه بیشتر این محصولات در کشورهای مختلف از جمله کشور ما شود.

کمپانی نکسن در کشور کره جنوبی تاسیس شد و دفتر مرکزی این کمپانی در شهر سانگ سان میباشد، فعالیت شرکت نکسن در سال ۱۹۴۲ بود و این شرکت توانست به یکی از معتبرترین شرکت های تولید تایر در جهان تبدیل شود.امروزه کمپانی نکسن در کره جنوبی و چین دارای واحدهای تولیدی بوده و همچنین بتازگی در جمهوری چک نیز واحدهای تولیدی لاستیک نکسن در حال راه‌اندازی است. بیشتر لاستیک های نکسن در بازار ایران شامل لاستیک های ساخت کره جنوبی می باشد البته تفاوتی میان لاستیک‌ های نکسن ساخته شده در کره یا چین وجود نداره و همه این محصولات با استاندارد هایی مشخص شده به تولید رسیده اند و کیفیت بالایی دارند. لاستیک های نکسن با سایزهای مختلفی به تولید رسیدند و افراد می‌ توانند با توجه به مدل خودرو آن را خریداری نمایند.

لاستیک نکسن به عنوان لاستیک فابریک انواع خودرو های هیوندا ، شورلت، ولکس واگن، محصولات کیا و غیره مورد استفاده قرار می گیرند و به طور کلی این لاستیک مورد استفاده در شرکت‌های خودروسازی معتبر در سراسر دنیا هستند. فروشگاه چرخ و یدک انواع لاستیک را در مدل‌ های سواری و غیر سواری با قیمت ارزان به فروش می‌ رساند و شما می توانید به صورت اینترنتی سفارش  خرید لاستیک را ثبت نمایید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09103585268

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 587
نمایش همه
علاقه مندی ها ()