فروش لاستیک مقولۀ مهمی است و نیاز به بررسی زیادی نکات متعددی می باشد. همانطور که می دانید هر چه از عمر خودرو می گذرد، نیاز به رسیدگی بیشتر خواهد داشت و انتخاب و خرید لاستیک نیز جزء یکی از این موارد مهم محسوب می شود. به طور کلی فروش لاستیک بر اساس برند و مشخصات فنی آنها صورت می گیرد. به عبارتی متناسب با مدل های مختلف خودرو، شاهد فروش لاستیک با مشخصات فنی متفاوت در سطح بازار می باشیم.

از مهمترین برندهای لاستیک ایرانی می توان به یزد تایر، لاستیک بارز، لاستیک دنا و ... اشاره نمود. البته از برند های خارجی نیز می توان به لاستیک پیرلی، لاستیک میشلن، لاستیک نانکن، لاستیک هانکوک و .... اشاره نمود.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ واردات و پخش لاستیک های داخلی و خارجی در تهران فعالیت خود را تأسیس نموده است و با گذشت زمان توانسته اند موفق بر تنوع محصولات فروشگاه بی افزایند. علاوه بر آنکه سطح خدمات دهی خود را بهبود ببخشند و در ادامۀ مقاله بیشتر بدان خواهیم پرداخت.

موارد مهم و اساسی فروش لاستیک

نکات مهم و اساسی که در حوزۀ فروش لاستیک مانند فروش لاستیک نکسن مطرح می شود، اشارۀ مستقیم به مشخصات فنی محصولات دارد. به عبارتی هنگام خرید تایر، باید مشخصات فنی مندرج بر روی تایر را با مشخصات فنی اتومبیل در نظر بگیرید. چرا که نوع لاستیک تأثیر مستقیم بر نحوۀ کنترل خودرو خواهد داشت. پیش از خرید تایر باید تمام جوانب مورد بررسی دقیق قرار گرفته شود و توصیه می کنیم با کارشناسان فروش لاستیک مجرب مشورت نموده تا بدین وسیله از تطابق تایر با اتومبیلتان اطمینان حاصل نمائید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات مشاوره ای در خصوص انتخاب بهترین لاستیک می توانید به صورت آنلاین با مشاوران فروش فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مشورت نمائید و سپس به صورت اینترنتی تایر مورد نیاز خود را با قیمت مناسب سفارش دهید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09103585268

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
4 / 10
از 2 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 3646
نمایش همه
علاقه مندی ها ()