فروش اینترنتی لاستیک موجب شده تا افراد راحت تر بتوانند تایر مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تهیه نمایند. لاستیک عامل اصلی برای حرکت خودرو می باشد. در واقع سیستم اصلی انتقال قدرت برای اتومبیل به شمار می رود و نقش مهمی بر روی کنترل خودرو دارد. جهت خرید تایر مناسب برای اتومبیل باید به نکات مهمی توجه شود و نیاز به بررسی مشخصات فنی لاستیک است. فروش اینترنتی انواع لاستیک در مدل و برندهای مختلف صورت می گیرد. قیمت فروش اینترنتی لاستیک نقش بسزایی در انتخاب و خرید تایر خواهد داشت.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک از جمله فروشندگان مطرح در حوزۀ واردات و پخش لاستیک و رینگ خودرو در سطح کشور می باشد و متناسب با نیاز بازار، برندهای معتبر و با کیفیتی را تهیه نموده و در اختیار مشتریان قرار می دهد.

فروش اینترنتی لاستیک با تضمین کیفیت

نکتۀ دیگری که در حوزۀ فروش اینترنتی لاستیک حائز اهمیت است، مسئله تضمین کیفیت و قیمت تایر می باشد. عمده مراکز عرضه کنندۀ تایر به صورت اینترنتی، محصولاتی که عرضه می کنند را تضمین می نمایند تا بدین وسیله بتوانند رضایت مندی مشتریان را جلب نمایند.

هنگام خرید و فروش اینترنتی لاستیک باید توجه ویژه به مشخصات فنی مندرج بر روی تایر داشته باشید. سرعت مجاز، سایز لاستیک (پهنای لاستیک، نسبت ارتفاع دیواره لاستیک به پهنای آن، قطر رینگ)، نوع ساختار (رادیال ، بایاس)، بار مجاز، تاریخ تولید لاستیک، حداکثر فشار باد تایر در زمان خرید تایر، مقاومت حرارتی تایر نسبت به جاده، سطح چسبندگی، مقاومت نسبت به ساییدگی و نوع ترکیبات سازندۀ لاستیک از جمله موارد مهمی هستند که بر روی تایر درج می شوند و هنگام خرید لاستیک باید مورد بررسی دقیق قرار گرفته شوند.

فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک به منظور فروش اینترنتی لاستیک مانند فروش لاستیک بنز فعالیت خود را ادامه می دهد و همواره در تلاش برای تأمین محصولاتی با کیفیت می باشد.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09103585268

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 533
نمایش همه
علاقه مندی ها ()