لاستیک یزد تایر از دیگر تایرهای مشهور در سطح کشور می باشد. صنایع لاستیک یزد فعالیت خود را در شهر یزد در سال 1365 آغاز نمود و توانست با کسب تجربیات فراوان، بهترین محصولات تایر را تولید و روانۀ بازار نماید. این مجموعۀ معتبر توانست حداکثر استانداردهای لازم در خصوص تولید انواع لاستیک یزد تایر سواری، باری، شاسی بلند و غیره را بدست آورد. استقبال عموم افراد نسبت به خرید لاستیک یزد تایر، کیفیت بالای این محصول و استفاده از مواد اولیۀ مرغوب و درجه یک می باشد.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک از دیگر مجموعه های معتبر در سطح بازار محسوب می شود. این مجموعه ارائه دهندۀ انواع لاستیک یزد تایر در مدل های مختلف اعم از تایرهای سواری، کشاورزی، باری و غیره می باشد. در صورت نیاز به خرید لاستیک یزد تایر می توانید به فروشگاه اینترنتی آن مراجعه نمائید.

لیست قیمت لاستیک یزد تایر

نکتۀ مهم که در رابطه با قیمت لاستیک یزد تایر وجود دارد، قیمت ارزان این محصول در سطح بازار می باشد. در واقع قیمت لاستیک های این برند نسبت به دیگر برندهای موجود در بازار از قیمت مناسب تری برخوردار است و افراد راحت تر می توانند تایر مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تهیه نمایند. فروش لاستیک نکسن از طریق سایت انجام می گیرد.

طی چند دهه ای که لاستیک های یزد تایر به بازار مصرف عرضه شده است، این محصول طرفداران زیادی پیدا کرده است چون از کیفیت بالا برخوردار بوده و بر اساس استانداردهای کیفی روز طراحی و تولید شده اند. انتخاب لاستیک مناسب برای اتومبیل، می تواند میزان قابل توجهی بر کیفیت رانندگی، کاهش هزینه های سوخت و سطح چسبندگی تایر با سطح جاده داشته باشد.

جهت کسب راهنمایی های بیشتر می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک در ارتباط باشید و سپس به صورت آنلاین تایر مناسب اتومبیل خود را تهیه نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09103585268

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 461
نمایش همه
علاقه مندی ها ()