لاستیک بارز از دیگر برندهای معروف ایرانی است که فعالیت خود را در سال 1372 تأسیس نمود و توانست با استفاده از دستگاه های پیشرفته اقدام به تولید 25 هزار تن انواع تایر و تیوب را متناسب با خودروهای سواری، باری، کشاورزی و غیره نماید و به بازار مصرف عرضه نماید. کمپانی بارز از همان ابتدا تمرکز مجموعۀ خود را بر روی تولید انواع لاستیک رادیال گذاشت و توانست با گذشت زمان بر تنوع محصولات و همچنین کیفیت لاستیک های بارز بیافزاید. فروش لاستیک بارز با استقبال زیادی روبرو شده است و رانندگان توانستند متناسب با مدل خودرو، لاستیک بارز  با کیفیتی را تهیه نمایند.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک از جمله عرضه کنندگان لاستیک های بارز و دیگر برندهای معتبر ایرانی و خارجی در تهران می باشد. البته قادر به پخش محصولات به شهرستان ها نیز می باشند.

فروش انواع لاستیک بارز و ویژگی های آن

لاستیک بارز از جمله برندهای با کیفیت تولید داخل می باشد. کمپانی تولید کنندۀ این برند توانسته است، متناسب با انواع اتومبیل موجود در بازار، انواع لاستیک سواری، لاستیک باری، شاسی بلند، اتوبوسی، کامیونی، کشاورزی و غیره را تولید نموده و در اختیار رانندگان قرار دهند.

از مهمترین ویژگی های لاستیک بارز می توان به کیفیت بالای آن اشاره نمود. همچنین امکان رانندگی راحت و لذت بخشی را در وضعیت پایدار برای فرد مهیا می سازد. خرید لاستیک بارز فرمان پذیری خوبی را برای کنترل خودرو در سطح جاده های پر پیچ و خم برای راننده فراهم می کند. البته صرفه جویی در مصرف سوخت اتومبیل نیز از دیگر مزایای لاستیک بارز به شمار می رود.

قیمت لاستیک بارز به مدل تایر، تاریخ تولید و جنس آن بستگی دارد. البته بر اساس قیمت مواد اولیه ای که شرکت تولید کننده تهیه می کند، قیمت تایرهای بارز ممکن است بی ثبات باشد.

برای خرید لاستیک بی ام و  لاستیک بارز، می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نموده و سفارش خود را ثبت نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09103585268

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 401
نمایش همه
علاقه مندی ها ()