لاستیک از جمله اجزای مهم خودرو به شمار می رود چون عامل اصلی حرکت اتومبیل می باشد. در واقع تار تنها قطعه ای از خودرو است که با سطح جاده در تماس می باشد و کیفیت آن، تأثیر مستقیم بر روی عملکرد اتومبیل خواهد داشت. رانندگان به این مسئله واقف هستند که بخش بزرگی از ایمنی اتومبیل به لاستیک ها وابسته می باشد. بر خلاف نظر برخی از افراد، نکات متعددی در خصوص انتخاب و خرید لاستیک نهفته می باشد و در این مقاله قصد داریم، به برخی از موارد مهم آن بپردازیم. 

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک یکی دیگر از فروشگاه های بزرگ در عرصۀ تأمین و فروش لاستیک در تهران فعالیت می کند و همواره تلاش دارند متناسب با نیاز بازار، انواع لاستیک ایرانی و خارجی اورجینال را با قیمت مناسب به مشتریان پیشنهاد دهند.

نحوۀ انتخاب لاستیک خودرو

مهمترین فاکتوری که هنگام خرید لاستیک خودرو مانند خرید لاستیک هانکوک باید در نظر گرفته شود، مشخصات فنی تایر می باشد. شرکت های لاستیک سازی مطرح در جهان، بر اساس تکنولوژی و فناوری روز دنیا، توانسته اند موفق به تولید انواع لاستیک رادیال و لاستیک بایاس در مدل های مختلف گردند.

مجموعه های تولید کنندۀ تایر، بر روی لاستیک ها، مشخصات فنی تولید را بر روی آنها درج می کنند. بدین ترتیب افرادی که قصد تهیۀ لاستیک خودرو دارند، بتوانند با ملاحظۀ آن، مناسب ترین مدل تایر را انتخاب نموده و با قیمت ارزان خریداری کنند.

شاخص هایی همچون سایز دیواره لاستیک، ابعاد عرض لاستیک، اندازه رینگ، نوع کاربری (خودروی سواری، آفرود، ، باری، کامیون و ...)، میزان سایش، میزان چسبندگی، میزان مقاومت در برابر گرما، تعیین شرایط آب و هوایی استفاده از تایر و ... برخی از موارد مهم هستند که با حروف لاتین و اعداد بر روی تایر مشخص می شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ انتخاب و خرید مناسب ترین لاستیک، می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مشورت نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 508
نمایش همه
علاقه مندی ها ()