لاستیک کومهو از دیگر برندهای مطرح در خاورمیانه می باشد. شرکت کومهو فعالیت خود را در کشور کرۀ جنوبی آغاز نموده است. این مجموعۀ معتبر توانسته از دهۀ 70 محصولات خود را به بازار جهانی از جمله استرالیا عرضه کند. این مجموعه بیش از نیم قرن سابقۀ فعالیت دارد و توانسته موفق به تولید انواع لاستیک سواری کومهو، لاستیک شاسی بلند، لاستیک کامیونی، ماشین آلات سنگین، خودروهای مسابقه و غیره گردد. جهت خرید لاستیک کومهو می توانید به فروشگاه های عرضه کنندۀ تایر در سطح کشور مراجعه نمائید.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک از دیگر عرضه کنندگان مطرح در حوزۀ فروش تایر و رینگ در سراسر کشور می باشد. این مجموعه بر حسب نیاز بازار، توانسته موفق به واردات انواع لاستیک کومهو، هانکوک، پیرلی، دنلوپ و ... گردد.

مشخصه های لاستیک کومهو

همانطور که می دانید بر روی هر تایر، مشخصات فنی تولید درج می شود. بدین ترتیب افرادی که قصد خرید لاستیک دارند، با ملاحظۀ مشخصات مندرج شده بر روی آن، می توانند مناسب ترین نوع لاستیک را متناسب با مدل خودرو تهیه نمایند.

شاخص بار، قطر رینگ، ترکیب مواد سازندۀ تایر، حداکثر رتبۀ بار، حداکثر فشار باد مجاز، عرض تایر، قطر رینگ و ... از جمله موارد مهمی هستند که با حروف لاتین و اعداد بر روی لاستیک درج می شوند. بدین ترتیب متناسب با مدل خودرو، لاستیک کومهو استاندارد و اصل خریداری کنید.

قیمت لاستیک کومهو به تاریخ تولید، نوع تایر و مشخصات فنی آن بستگی دارد. متناسب با خودروهای مختلف می توانید، مناسب ترین نوع لاستیک سواری را با قیمت ارزان و کیفیت بالا تهیه نمائید.

جهت خرید انواع لاستیک کومهو می توانید به فروشندگان تایر در سطح بازار مراجعه نمائید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ انتخاب و خرید لاستیک سواری کومهو می توانید به مرکز فروش اینترنتی لاستیک چرخ و یدک مراجعه نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 413
نمایش همه
علاقه مندی ها ()