لاستیک نکسن از جمله لاستیک های پرطرفدار کره ای است. در حال حاضر در سطح بازار می توانید شاهد فروش انواع لاستیک کره ای با برندهای مختلف باشید که هر کدام از آنها متقاضیان خاص خود را دارد و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. بدون شک نوع لاستیک تأثیر مستقیم بر روی توان و کنترل پذیری فرمان خودرو خواهد داشت.

اگر تمایل به خرید  لاستیک نکسن را دارید، توصیه می شود، تمام جوانب را در نظر داشته باشید. در واقع فاکتورهای متعددی وجود دارد که بر روی انتخاب لاستیک مناسب تأثیرگذار هستند که در ادامۀ این مقالۀ کوتاه، به برخی از آنها خواهیم پرداخت.  

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک به عنوان یکی از فروشندگان بزرگ در حوزۀ تهیه و توزیع انواع لاستیکی ایرانی و خارجی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. با گسترش فعالیت و افزایش تنوع محصولات فروشگاه، توانسته اند شرایط مناسبی جهت ارسال محصولات به سراسر کشور فراهم نمایند. اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی نموده اند.

حفظ عملکرد خودرو با خرید لاستیک نکسن استاندارد

به دلیل کیفیت بالایی که محصولات کمپانی نکسن دارد، برخی از شرکت های خودروسازی جهت تجهیز خودروها به لاستیک فابریک از لاستیک نکسن استفاده می نمایند. شرکت نکسن توانسته با رعایت استانداردهای بین المللی ، انواع لاستیک سواری نکسن، لاستیک باری، شاسی بلند، اتوبوسی، لاستیک تریلر، لاستیک ماشین آلات سنگین و غیره را تولید نموده و به بازار مصرف جهانی عرضه نمایند.

امروزه خیلی از افراد جهت تجهیز نمودن اتومبیل خود از مزایای لاستیک های نکسن تمام فصل، زمستانی و یا تابستانی استفاده می نمایند. هر کدام از آنها متناسب با شرایط آب و هوایی به نحوی ساخته می شوند که چسبندگی لازم را با سطح جادۀ خیس و لغزنده و یا جاده ای با گرمای بالا را داشته باشند.

برای سفارش اینترنتی خرید لاستیک یزد تایر و لاستیک نانکن و هر برند دیگر، می توانید با واحد فروش چرخ و یدک در ارتباط باشید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 503
نمایش همه
علاقه مندی ها ()