لاستیک بارز از جمله برندهای معروف ایرانی است. این مجموعه فعالیت خود را در سال 1372 با استفاده از دستگاه های پیشرفته آغاز نمود. شرکت لاستیک بارز از همان ابتدای کار، توانست موفق به تولید انواع تایر و تیوب متناسب با ماشین آلات رایج در سطح کشور گردد. لاستیک های بارز از همان ابتدا تأییدیه و گواهینامه های کنترل کیفی را از مراجع ذیصلاح أخذ نمود. محصولات عمدۀ کمپانی  لاستیک بارز  ، متشکل از لاستیک های رادیال است که جهت خودروهای سواری، شاسی بلند، باری، کامیونی و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک بیش از یک دهه است که فعالیت خود را در عرصۀ تأمین و فروش لاستیک های داخلی و خارجی آغاز نموده است و همواره در جهت حمایت از تولیدات داخلی، امکان خرید انواع لاستیک بارز، یزد تایر و ... را برای مشتریان فراهم نموده است.

فروش انواع لاستیک بارز و ویژگی های آن

امروزه شاهد فعالیت رو به رشد گروه صنعتی بارز در سطح کشور می باشیم. این مسئله موجب شده تا این مجموعه بتواند بر تنوع محصولات خود بیافزاید. امکان خرید انواع لاستیک سواری بارز، لاستیک اسپرت بارز، لاستیک باری بارز و ... را متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف تهیه نمود.

لاستیک زمستانی بارز، لاستیک تابستانی بارز و لاستیک چهار فصل بارز از جمله تقسیم بندی های اصلی تایر محسوب می شود که گروه صنعتی بارز نیز بر اساس استانداردهای تعریف شده آنها را با مواد اولیۀ درجه یک تولید نموده و به بازار عرضه می کنند.

هنگام  خرید لاستیک کومهو  و لاستیک بارز، یک سری نکات مهم را باید در نظر بگیرید تا بدین وسیله بتوانید متناسب با اتومبیل، لاستیک استاندارد و با کیفیت تهیه نمائید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از خدمات مشاوره آنلاین فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک بهره مند گردید. سپس به صورت اینترنتی، می توانید تایر مورد نظر خود را همراه با گارانتی سفارش دهید.

 

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 446
نمایش همه
علاقه مندی ها ()