لاستیک پیرلی در شهر میلان ایتالیا توسط فردی با نام "جیوانی باتیستا پیرلی" تولید شده است. شرکت لاستیک سازی ایتالیایی پیرلی از جمله سرشناس ترین کارخانجات تولید کنندۀ تایرهای مسابقات فرمول یک در سطح جهان محسوب می شود. لاستیک پیرلی از نظر کیفیت با لاستیک میشلن فرانسه برابری می کند. لاستیک به عنوان یکی از اجزای مهم و اساسی خودرو محسوب می شود و انتخاب نوع لاستیک، می تواند بر روی سرعت اتومبیل تأثیرگذار باشد. هر کدام از مجموعه های تولید کنندۀ تایر بر مبنای مشخصات فنی خودروهای موجود در بازار، انواع لاستیک سواری و غیره را تولید می کنند. بدیهی است که هنگام خرید لاستیک پیرلی و یا خرید لاستیک میشلن و هر برند دیگری، تطبیق مشخصات فنی درج شده بر روی تایر با اتومبیل لازم و ضروری می باشد.

فروشگاه تایر ایرانیان یکی دیگر از عرضه کنندگان تایرهای خارجی با کیفیت در تهران می باشد. این مجموعه با تأمین برندهای معتبر و با کیفیت توانسته میان رقبای تجاری خود مطرح شود.

تفاوت لاستیک میشلن با لاستیک پیرلی

تفاوت بارزی بین لاستیک میشلن و لاستیک پیرلی وجود ندارد چون هر کدام از آنها در جایگاه خود از برندهای برتر در سطح جهان محسوب می شوند. بدون قطع رانندگانی که تا کنون تجربۀ خرید این برند لاستیک های خارجی را داشته اند، به این نکتۀ مهم پی برده اند که تفاوت عمدۀ آنها می تواند مرتبط با مشخصات فنی محصولات و میزان کیفیت و نوع فناوری که در ساخت لاستیک های سواری، اسپرت و غیره استفاده می کنند، باشد.

البته ممکن است، قیمت لاستیک میشلن متفاوت از لاستیک پیرلی مشخص گردد. عوامل متعددی همچون مشخصات ساختاری تایر، سطح کیفیت و گواهینامه هایی که دریافت نموده اند برخی از مواردی هستند که تأثیر مستقیم بر روی قیمت انواع لاستیک با برندهای مختلف داشته باشد.

جهت خرید انواع لاستیک با برندهای معروفی می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان مراجعه نمائید.

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 939
نمایش همه
علاقه مندی ها ()