خرید لاستیک برای خودرو هر چند سال یکبار لازم و ضروری است چون طول عمر مفید لاستیک بر اساس سال تولید مشخص می گردد. لاستیک به عنوان یکی از اجزای اصلی خودرو محسوب می شود که ارتباط مستقیم با سطح جاده دارد و این مسئله موجب افزایش استهلاک سطح تایر می شود. معمولاً گفته می شود، طول عمر مفید لاستیک ها، 4 الی 5 سال پس از سال تولید می باشد. عدم توجه به عمر مفید تایر، می تواند صدمات جانی و مالی به همراه داشته باشد. نکات متعددی در خصوص خرید لاستیک وجود دارد که در ادامه مبحث، قصد اشاره به برخی از آنها را داریم، تا بدین وسیله بتوانید مناسب ترین لاستیک را برای اتومبیل خود تهیه نمائید.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک یکی دیگر از عرضه کنندگان تایر و رینگ خودرو فعال در تهران می باشد. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارد، قادر به راهنمایی شما مشتریان گرامی در خصوص انتخاب تایر استاندارد و مناسب برای اتومبیلی که در اختیار دارید، می باشند.

خرید لاستیک با کیفیت

بر روی تایر یک سری اعداد و حروف درج شده است که هر کدام از آنها به عنوان مشخصۀ تایر تعیین می شوند. افرادی که قصد خرید لاستیک سواری دارند، باید قادر به تطبیق مشخصات فنی خودرو با تایر باشند. به عنوان مثال وزن خودرو، توان قدرتی اتومبیل و نوع کاربری آن برخی از مواردی هستند که تأثیر مستقیم بر روی انتخاب و خرید لاستیک خواهد داشت.

البته شرایط آب و هوایی نیز بر روی خرید نوع لاستیک خودرو تأثیرگذار خواهد بود. نکتۀ کلیدی دیگر که باید مد نظر قرار دهید، به هیچ عنوان به دلیل عرضۀ قیمت ارزان تایر، اقدام به خرید لاستیک منقضی شده و یا اینکه 4 سال از تاریخ تولید آن گذشته است، اقدام نکنید چون ممکن است الیاف آن دچار پوسیدگی شده باشد.

جهت خرید لاستیک با برندهای معتبر مانند خرید لاستیک یزد تایر می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک داشته باشید.

 

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 456
نمایش همه
علاقه مندی ها ()