رینگ اسپرت از دیگر انواع رینگ موجود در بازار می باشد که افراد به دلایل مختلف اتومبیل خود را به آن تجهیز می کنند. به دلیل متقاضیان خرید رینگ اسپرت در سطح بازار، در ادامۀ مقاله قصد داریم به برخی از مزایای و معایب رینگ استپرت نسبت به رینگ معمولی بپردازیم. اگر آگاهی کافی نسبت به کاربری و اهمیت انتخاب نوع  رینگ اسپرت در عملکرد خودرو ندارید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

فروشگاه لاستیک چرخ و یدک در حوزۀ تأمین و پخش لاستیک و انواع رینگ اسپرت فعالیت دارد. این مجموعه جهت ارائه بهترین خدمات به مشتریان، محصولاتی با برندهای معتبر تأمین می نماید و در اختیار آنان قرار می دهند. جهت هماهنگی های بیشتر می توانید با واحد فروش چرخ و یدک تماس بگیرید.

موارد کاربرد رینگ اسپرت

معمولاً کاربرد عمدۀ رینگ اسپرت برای مواقعی است که از خودرو برای مسابقه استفاده می کنند. در واقع طراحی رینگ اسپرت به نحوی است که می توان از آن برای افزایش سرعت خودرو استفاده نمود.

از مهمترین مزایای رینگ اسپرت می توان به افزایش فرمان پذیری خودرو، افزایش قدرت مانور اتومبیل، افزایش سطح تماس لاستیک با جاده، کاهش خط ترمز و ایجاد جلوۀ بصری زیبا به خودرو اشاره نمود.

هر کالایی در کنار داشتن مزایا، دارای یک سری معایب است که فرد پیش از خرید و استفاده از آن باید نسبت به آنها آگاهی داشته باشد. از معایب رینگ اسپرت می توان به کاهش نرمی خودرو اشاره نمود چون رینگ های اسپرت موجب کاهش ارتفاع کفی خودرو با سطح جاده می شود و این مسئله بر روی سفت شدن فرمان خودرو تأثیرگذار خواهد بود. به عبارتی استفاده از رینگ اسپرت خودرو برای ترددهای داخل شهر می تواند گزینۀ مناسبی محسوب نشود.

جهت دریافت راهنمایی های بیشتر برای خرید رینگ می توانید با کارشناسان فروش چرخ و یدک تماس بگیرید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 540
نمایش همه
علاقه مندی ها ()