لاستیک پیرلی از جمله تایرهای برند است که افراد زیادی خواستار خرید آن برای اتومبیل خود می باشند. کمپانی پیرلی توسط جوانی ایتالیایی اختراع شده است و در سال 1872 در شهر میلان ایتالیا راه اندازی شده است. انتخاب نوع لاستیک تأثیر مستقیم بر روی عملکرد اتومبیل خواهد داشت، علاوه بر آنکه لاستیک ها ارتباط مستقیم با سطح جاده دارند. در نیمۀ قرن بیستم شرکت پیرلی با تولید لاستیک های سیتوراتو توانست سطح کیفیت محصولات کمپانی را بهبود ببخشند. به دلیل کیفیت بالایی که لاستیک پیرلی دارند، شرکت های خودروسازی برند همچون بنز، پورشه، فولکس واگن، بی ام و و ... به عنوان لاستیک فابریک خودرو انتخاب می نمایند.

فروشگاه چرخ و یدک از دیگر عرضه کنندگان تایرهای خارجی است که فعالیت خود را در تهران آغاز نموده است و قادر به فروش لاستیک پیرلی با مشخصات فنی متفاوت می باشند. افرادی که مایل به خرید تایر پیرلی هستند، می توانند نگاهی به محصولات فروش اینترنتی این مجموعۀ معتبر داشته باشند.

قیمت لاستیک سواری پیرلی

همانطور که از آن آگاه هستید، متأسفانه لاستیک های تقلبی هم قیمت با لاستیک های اصل به فروش می رسد و این مسئله نارضایت خریداران را به دنبال داشته است. از این رو توصیه می کنیم، جهت خرید لاستیک بی ام و و لاستیک پیرلی به فروشگاه های معتبر مراجعه نمائید که دارای سابقۀ فعالیت طولانی مدت باشند.

قیمت لاستیک سواری پیرلی به مشخصات فنی محصول و یک سری عوامل دیگر بستگی دارد که می توان به سال تولید، نوع ساختار، سایز تایر و ... اشاره نمود. بدون شک، انتخاب لاستیک پیرلی استاندارد، حس رانندگی راحت و ایمن را برای شما فراهم می کند. امروزه خیلی از افراد خواستار خرید لاستیک پیرلی هستند.

جهت مشاهدۀ مشخصات فنی انواع لاستیک پیرلی و دیگر برندهای معتبر خارجی می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 460
نمایش همه
علاقه مندی ها ()