اهمیت خرید لاستیک بنز به دلیل ارزش مالی و مشخصات فنی که خودروهای این برند دارند، می باشد. همانطور که می دانید، خودروهای بنز از جمله محصولات کشور آلمان می باشد. این کمپانی، از جمله اتومبیل های سرعتی و لوکس به شمار می روند و نوع لاستیک های فابریکی که برای خودروهای بنز انتخاب نموده اند از نظر ساختاری و عملکرد متناسب با مشخصات فنی کلاس های مختلف اتومبیل انتخاب نموده اند. دانستنی های مفید در خصوص خرید  لاستیک بنز  وجود دارد و ما به شما توصیه می کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا بیشتر با مشخصات فنی لاستیک های بنز آشنا شوید.

فروشگاه چرخ و یدک سالهای متوالی است که با مدیریت هوشمندانه توانسته کسب و کار خود را در زمینۀ واردات و توزیع لاستیک خودروهای معمولی و لوکس آغاز نماید و همواره سطح کیفی خدمات خود را نسبت به دیگر رقبای تجاری خود ارتقاء ببخشد و بتوانند انواع لاستیک بنز، لاستیک بی ام و و دیگر خودروهای لوکس را به لیست محصولات فروشگاه بیافزایند.

نکات مهم لاستیک خودروهای بنز

با توجه به ویژگی های فنی و قدرت موتوری بالا که خودروهای بنز در کلاس های مختلف دارد، هنگام خرید لاستیک بنز باید این نکتۀ مهم را مد نظر داشته باشید.

طرح آج استیک، تاریخ تولید تایر، شاخص حداکثر سرعت مجاز، میزان سطح سائیدگی تایر با جاده، پهنای رینگ، سایز تایر، میزان بار مجاز، درصد مقاومت حرارتی، نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تایر و ... از جمله موارد مهمی هستند که هنگام خرید لاستیک بنز و دیگر خودروهای لوکس باید در نظر گرفته شود.

بدیهی است قیمت لاستیک بنز نسبت به لاستیک های خودروهای معمولی بیشتر باشد چون باید توان و کشش لازم برای پشتیبانی از سرعت های بالا داشته باشد.

جهت خرید لاستیک کومهو و لاستیک بنز استاندارد و با دوام می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 340
نمایش همه
علاقه مندی ها ()