لاستیک ها نوعی از قطعات خودرو هستند که با سطح جاده تماس دارند و کیفیت و کارایی آنها تاثیرات مستقیم و زیادی بر روی رانندگی خواهد گذاشت. یک لاستیک خوب باید از ایمنی ، عملکرد ، ماندگاری و چسبندگی مناسبی برخوردار بوده و بتواند در شرایط آب و هوایی مختلف مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به پیشرفت صنعت خودروسازی تولید کنندگان زیادی به تولید تایر پرداختند و امروزه کمپانی های بسیار بزرگی در سطح جهان تاسیس شدند تا انواع لاستیک را مناسب برای خودروهای مختلف به تولید برسانند. در کشور ما نیز تولید کنندگان تایر همچون کویر تایر ، یزد تایر و غیره انواع لاستیک ها را به تولید می رساند که مصرف کنندگان این لاستیک های داخلی را از فروشندگان معتبر همچون چرخ و یدک خریداری می‌کنند اما برخی از لاستیک ها وارداتی بوده که این لاستیک ها در مقایسه با لاستیک های داخلی از قیمت بالایی برخوردارند و در کیفیت های مختلفی قرار دارند.با توجه به استفاده از تکنولوژی و فناوری های روز در تولید لاستیک ها و در نظر گرفتن استاندارد های مورد نیاز در آن باعث شده که لاستیک ها کارایی بالاتری را داشته باشند و بتوان از آن ها مدت زمان بیشتری را استفاده کرد.

خرید انواع لاستیک با قیمت ارزان

چرخ و یدک یکز از فروشگاه های معتبر در کشورمان است که انواع لاستیک ها برای خودروهای مختلف را در برندهای متفاوت به شما عرضه می کند که تمامی این محصولات در نوع اصلی و با کیفیت می باشد و با ارزانترین قیمت به شما ارائه داده خواهد شد.

لاستیک ها هر یک دارای ویژگی هایی هستند که به صورت حروف یا اعداد به روی لاستیک ها حک شده و خریداران به هنگام خرید لاستیک یزد تایر و سایر لاستیک ها باید به این موارد توجه داشته باشند.این اعداد و حروف که اطلاعاتی درباره لاستیک به مصرف کننده ارائه می دهد بسیار مهم بوده و مصرف کنندگان باید با این اعداد و حروف آشنایی لازم را داشته باشند تا بتوانند بهترین لاستیک را انتخاب کنند.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 447
نمایش همه
علاقه مندی ها ()