لاستیک ها در برند های مختلف در جهان به فروش می‌ رسند که یکی از انواع برند های بسیار معتبر لاستیک کومهو می باشند. لاستیک های کومهو یکی از انواع لاستیک های بسیار با کیفیت در جهان است که در کشور ما نیز توسط چرخ و یدک به فروش می رسد این لاستیک‌ ها بدنه بسیار مستحکم دارند و همچنین انعطاف پذیری لازم را در حرکت داشته و ساخت کمپانی کومهو در کشور کره جنوبی می باشد.

کمپانی کومهو در کشور های چین و ویتنام و کره فعالیت داشته و تولید لاستیک های کومهو را انجام داده و توسط نمایندگی های فروش در سراسر کشور ، محصولات خود را به دست مصرف کنندگان می رسانند. لاستیک کومهو در زمان استفاده، لرزش های ناشی از ناهمواری های زمین را به خود گرفته و به خودرو انتقال نمی دهد به همین جهت رانندگی با استفاده از آن نرم و راحت خواهد بود. فرمان پذیری مناسب یکی از مزیت های دیگر این لاستیک بوده و با استفاده از لاستیک کومهو ، عملکرد خودرو بسیار عالی خواهد بود و ترمز گیری به راحتی انجام می‌گیرد. خرید لاستیک هانکوک را از سایت با قیمت مناسب انجام دهید.

قیمت انواع لاستیک کومهو

 لاستیک کومهو با توجه به اینکه تولید یکی از قدرتمند ترین کمپانی های تولید لاستیک در جهان است در مقایسه با برندهای ضعیف قیمت بالاتری را دارد اما با توجه به کیفیت و عملکرد مناسب این لاستیک، بسیار به صرفه تر از برندهای معمولی خواهد بود. در تولید لاستیک کومهو از مواد اولیه مرغوب و درجه یک استفاده شده و همچنین طراحی منحصر به فرد لاستیک‌کومهو و ساخت آن با استفاده از تجهیزات روز دنیا موجب شده این لاستیک عملکرد بسیار عالی را در سطوح مختلف داشته باشد.چرخ و یدک یکی از فروشندگان عمده لاستیک کومهو در کشورمان است که انواع لاستیک کومهو را با بهترین قیمت به شما عرضه می‌کند فروشگاه چرخ و یدک در جهت خدمات‌دهی بهتر و آسانتر به مشتریان ،فروش اینترنتی لاستیک کومهو و سایر برندها را برای آنها در نظر گرفته است.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 409
نمایش همه
علاقه مندی ها ()