لاستیک یکی از انواع قطعات خودرو می باشد که بسیار مهم بوده و عملکرد آن تاثیرات بسیار زیادی را در عملکرد خودرو می گذارد‌. لاستیک ها توسط تولید کننده های مختلفی به تولید رسند بنابراین می‌توانیم با توجه به بودجه و کارایی مورد انتظار انواع لاستیک ها را در برند های متنوع خریداری نماییم. 

امروزه با توجه به پررونق شدن صنعت خودروسازی ، فروش لاستیک نیز بسیار افزایش پیدا کرد و انواع تایر ها توسط فروشندگان مختلف به فروش می رسد.

فروش لاستیک صورت اینترنتی

فروشگاه چرخ و یدک به دلیل این که مشتریان زیادی برای خرید لاستیک در سراسر کشور وجود دارد، سایت اختصاصی خود را راه اندازی نمود تا خدماتی بهار را ارائه کند و فروش لاستیک را به صورت گسترده در سراسر کشور انجام دهد. بنابراین مشتریان عزیز می توانند با اطمینان خاطر از اصل بودن لاستیک ها و کیفیت بالای آن، خرید خود را به راحتی و از طریق اینترنت انجام دهند. برای خرید انواع لاستیک ها از جمله  خرید لاستیک کومهو به سایت مراجعه نموده و پس از مشاوهده محصولات اقدام به خرید نمایید. 

فروش لاستیک در برندهای متنوع

 فروشگاه چرخ و یدک فروش لاستیک را در برندهای متنوع و پرفروش انجام می‌دهد و فروش لاستیک در این مجموعه با بهترین قیمت در نظر گرفته شده است. چرخ و یدک مجموعه‌ای کامل از انواع لاستیک ها در برندهای متنوع می باشد که فروش لاستیک یزد تایر، بارز ،پیرلی ،میشلن، بریجستون ،کویر تایر و غیره را به صورت مستقیم ارائه می کند. خریداران گرامی می‌توانند به سایت چرخ و یدک مراجعه نموده و خرید خود را به صورت اینترنتی نیز انجام دهند.

 لاستیک ها قطعات مهمی در خودرو به شمار می‌روند که در تنوع بالایی در بازار به فروش می رسند. در فروشگاه چرخ و یدک، لاستیک‌ها در برندهای متنوع به فروش می رسند.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 531
نمایش همه
علاقه مندی ها ()