کمپانی بارز یکی از کمپانی های معتبر تولید کننده لاستیک در کشورمان می باشد که محصولات مختلفی را به تولید رسانده که شامل انواع لاستیک های سواری ، لاستیک اتوبوس، لاستیک باری ،لاستیک ماشینهای راه سازی، لاستیک ماشین کشاورزی و غیره می باشد.

شرکت لاستیک بارز در سال ۱۳۶۳ فعالیتش را آغاز کرد و اولین کارخانه تولید لاستیک در کشورمان می باشد این شرکت انواع  لاستیک بارز رادیال و لاستیک های بایاس را در انواع مختلف طراحی و ساخته و به بازار ارائه کرده است.

فروشگاه چرخ و یدک یکی از عرضه کنندگان تخصصی لاستیک بارز در کشورمان است که این لاستیک ها را در نوع با کیفیت و اورجینال ارائه می کند.

لاستیک بارز رادیال و بایاس

محصولات لاستیک بارز در دو نوع رادیال و بایاس به تولید می‌ رسند که برای خرید این لاستیک ها بهتر است اطلاعاتی را داشته باشید تا بتوانید نوع مناسب را تهیه کنید.در ادامه به تفاوت‌ های لاستیک های بایاس و رادیال می‌پردازیم:

 لاستیک های رادیال و بایاس از نظر استحکام دارای تفاوت هایی هستند و از جهت مقاومت در مقابل پارگی و سوراخ شدن لاستیک های رادیال مقاومت بالایی دارد زیرا از رشته های فلزی در آن استفاده شده است و همچنین لاستیک های بایاس در مقابل سوراخ شدن و پارگی باید حتماً تعویض شوند اما لاستیک های رادیال قابل تعمیر میباشند.

از جهت مقاومت در برابر گرما ، لاستیک های رادیال به دلیل وجود شیار هایی بر روی آن مقاومت بسیار بالایی دارد و به همین جهت است که انواع لاستیک بارز باری، لاستیک بارز اتوبوس و به طور کلی لاستیک هایی که مسافت طولانی را طی می کنند از نوع رادیال می باشند. از نظر عمر تایر، لاستیک های بارز در نوع رادیال عمر بالاتری نسبت به لاستیک بارز بایاس دارند و این لاستیک ها طرفداران بیشتری هم دارند.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم: 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام:09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 376
نمایش همه
علاقه مندی ها ()